به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۳۱۴۴۶۵

سامسونگ گوشیGalax S ۲۱ FE را معرفی کرد

سامسونگ گوشیGalax S ۲۱ FE را معرفی کرد
گروه فناوری:گوشی Galaxy S ۲۱ FE پس از تاخیر‌های چند ماهه با قیمت پایه ۶۹۹ دلار به بازار معرفی شد. شرکت سامسونگ، امروز گوشی Galaxy S۲۱ FE را به عنوان یک محصول جدید از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S۲۱ معرفی کرد. این گوشی پس از مدت‌ها انتظار و انتشار گزارشات مختلف درباره ویژگی‌ها، سامسونگ سرانجام امروز از آن رونمایی کرد.

جزئیاتی از گوشی جدید سامسونگ
گوشی گلکسی S۲۱ FE از ۱۱ ژانویه با قیمت پایه ۶۹۹ دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Full HD + Dynamic AMOLED، وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز خواهد بود که برای راحتی چشم در هنگام بازی و کنترل نورآبی  مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی شده است.


همچنین Galaxy S۲۱ FE به تراشه Qualcomm Snapdragon ۸۸۸ مجهز شده که از اتصال ۵G پشتیبانی می‌کند. این گوشی با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی طراحی شده است. گوشی جدید سامسونگ دارای اسلات کارت microSD که فضای ذخیره سازی را افزایش می‌دهد، نیست.

 Galaxy S۲۱ FE یک دوربین سه گانه در پشت دارد که شامل سنسور‌های ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۸، ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، f/۲.۲ و ۸ مگاپیکسلی f/۲.۴ تله فوتو است که از زوم فضایی ۳۰ برابری پشتیبانی می‌کند. در قسمت جلویی این دستگاه یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس ویدئویی تعبیه شده است. همچنین این تلفن دارای حالت شب بهبود یافته است که حداکثر ۱۴ عکس می‌گیرد و آن‌ها را در یک تصویر چند فریمی ترکیب می‌کند.

این گوشی هوشمند دارای استاندارد IP۶۸ برای مقاومت در برابر آب و غبار است. این گوشی دارای رابط کاربری One UI ۴.۰ مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۲ نیز است که از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ بی سیم ۱۵ واتی تغذیه می‌کند. همچنین حسگر اثر انگشت نوری برای امنیت بیشتر طراحی شده است.

قیمت Galaxy S۲۱ FE از ۶۹۹ دلار برای مدل پایه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است، در حالی که مدل رم ۸ گیگابایتی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی ۷۶۹ دلار است. همچنین مدل دیگری از این گوشی با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی توسط این شرکت در بازار‌های منتخب عرضه خواهد شد.
برچسب ها: سامسونگ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها