به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۳۱۸۳۳۶

انتقاد از صلاح؛ بهتر است زیاد حرف نزنی!

گروه ورزشی: حسام حسن پیشکسوت فوتبال مصر می‌گوید که محمد صلاح باید پذیرای انتقاد اهالی فوتبال در این کشور باشد.
انتقاد از صلاح؛ بهتر است زیاد حرف نزنی!
 تیم ملی مصر باوجود پیروزی مقابل ساحل عاج، تیمی که مدافع عنوان قهرمانی الجزایر را ۳-۱ شکست داده بود، هم‌چنان مورد انتقاد فوتبال دوستان و کارشناسان مصری قرار دارد و در تازه‌ترین انتقاد، حسام حسن، ستاره این تیم محمد صلاح را نقد کرده است.
ماجرا این است که محمد صلاح در نشست خبری پیش از بازی با ساحل عاج با ارسال پیامی به اهالی فوتبال در مصر گفته بود که اختلافات باشگاهی را کنار بگذارند و برای موفقیت تیم ملی مصر دور هم جمع شوند.
حالا حسام حسن مدیرفنی باشگاه الاتحاد اسکندریه و ستاره پیشین تیم ملی مصر در مصاحبه با MBC گفته که «همه هواداران روی تیم ملی متمرکز هستند و هیچ اختلافی بین هواداران تیم و مدیران باشگاه ما و مثلا الزمالک وجود ندارد. طبیعی است که همه ما از عملکرد ضعیف تیم ملی کشورمان ناراحت و ناراضی باشیم.»
 

 
وی افزود: «محمد صلاح تجربه قرارگیری در چنین موقعیتی را دارد. او معمولا در صورت فرصت سوزی یا نتایج نامطلوب، مورد انتقاد هواداران لیورپول قرار می‌گیرد. این طبیعی نیست که در نشست خبری بیاید و درباره اختلاف دو تیم باشگاهی صحبت کند او باید در زمین پاسخ انتقادات را بدهد.»
کاپیتان سابق مصر با اشاره به اینکه بهتر است محمد صلاح زیاد صحبت نکند گفت که با دوری از حواشی باید روی بازی با مراکش تمرکز کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها