به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۳۱۸۹۰۲

باید با اسکوچیچ قرارداد چند ساله امضا کنند

باید با اسکوچیچ قرارداد چند ساله امضا کنند
گروه ورزشی: سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در خصوص شرایط این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.به گزارش ایلنا، محمود فکری سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان  در خصوص شرایط این تیم در پایان نیم فصل لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه فضای این تیم در نیم فصل اول خوب نبوده باید قبول کنیم که تیم در ابتدای فصل بد بسته شده است نتایج خوبی را کسب نکردند و بازیکنان هم از لحاظ روحی خیلی افت کرده‌اند و هم از نظر جسمی در شرایط خوبی نیستند.

وی ادامه داد: ما آ‌مدیم کار خود را شروع کردیم و اردو را آغاز کردیم و تلاش می‌کنیم تا بازیکنانی که مدنظرمان هستند به توافق برسیم و با توجه به اینکه نفرات خیلی کمی در تیم حضور دارند یک سری از بازیکنانی که در تیم داریم باکیفیت هستند و می‌توانند کمک حالمان باشند اما تعدادشان کم است و اگر احیانا کسی آسیب ببیند ما نفر جایگزین نداریم. انشاا... بتوانیم چند نفر را اضافه کنیم تا دست‌مان در نیم فصل دوم بازتر باشد.

فکری درباره اینکه نسبت به زمانی که خودش در بار اول هدایت نفت مسجد سلیمان را بر عهده داشته این تیم چه تغییری کرده است، افزود: ما سال گذشته به این تیم آمدیم این تیم در  حال سقوط بود که آن را نگه داشتیم اما امسال شرایط  نسبت به گذشته بدتر است زیرا دو تیم ته جدول فصل گذشته چهار امتیاز با همه اختلاف داشتند و ما یازدهم جدول بودیم اما امسال پانزدهم جدول هستیم و این به ما آسیب زده است.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص اینکه به نظرش می‌تواند نفرات مورد نیازش را جذب کند یا خیر اظهار داشت: ما نمی‌توانیم بازیکن گرانقیمت جذب کنیم چون بودجه ما این قدر نیست اما نفراتی هستند که امیدواریم بتوانیم آن‌ها را جذب کنیم مسئولین مالی باید در بخش مالی کمی بیشتر تلاش کنند که مشکلات مالی را تا حد امکان کم کنند. باید با توجه به شروع نیم فصل دوم پرداختی به کادر فنی و بازیکنان صورت بگیرد. اگر نتوانیم این مشکلات را حل کنیم ممکن است تیم نفت مسجد سلیمان را فصل آینده در لیگ برتر دیگر نبینیم.

فکری در خصوص اینکه آیا مشکلش برای نشستن روی نیمکت نفت مسجد سلیمان حل شده است یا خیر خاطرنشان کرد: یک مشکلی در مرکز ایفمارک بود که قرار است ما پنجشنبه به آنجا برویم و تست‌ها را انجام دهیم و کارت صادر شود.وی درباره اینکه نفت مسجد سلیمان پتانسیل ماندن در لیگ برتر را در پایان فصل خواهد داشت یا خیر ادامه داد: تا جایی که به کادر فنی مربوط است ما تلاش‌مان را انجام می‌دهیم آن بخشی هم که به مدیریت و بخش مالی مربوط  است آنها هم در حال تلاش هستند. اگر آن حل شود بازیکنان و کادرفنی امیدوارتر به کار خود ادامه می‌دهند.

فکری در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی 2022 قطر نیز گفت: خسته نباشید می‌گویم به همه کسانی که در این مدت زحمت کشیدند و این اتفاق مهم را رقم زدند. بهترین اتفاق حضور در جام جهانی است باید از همین حالا به فکر برنامه‌ریزی و انجام بازی‌های دوستانه بود ما نباید توقع خود را خیلی زیاد بالا ببریم و اینکه خیلی‌ها می‌گویند گروه ایران آسان بود، آسان نبود و نمی‌دانم چرا تلاش می‌کنند این صعود را کمرنگ کنند.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته با همین تیم‌ها به مشکل می‌خوردیم و همه چیز به بازی آخر کشیده می‌شد و ما با همین تیم‌ها بازی می‌کردیم باید از اسکوچیچ قدردانی شود فشارهای زیادی روی اسکوچیچ بود و شاید حامیان زیادی نداشتند  اما باید بگویم صعود تیم ملی تاریخی بود این نشان می‌دهد که کادر فنی در بخش فنی خوب عمل کرده و قدردانی این قضیه این است که باید خیلی زود با اسکوچیچ قرارداد چند ساله ببندند که وی در دوره بعدی هم روی نیمکت تیم ملی حضور داشته باشد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان رد خصوص حضور بانوان در ورزشگاه تصریح کرد: در کل حضور بانوان خوب بود و همچین آقایان بعد از مدت‌ها به ورزشگاه آمدند و امیدوارم هر چه زودتر مقدمات حضور آنها در بازی‌های لیگ هم فراهم شود این بیماری کرونا هر چه زودتر تمام شود و مردم به زندگی عادی بازگردند.

فکری در پایان در خصوص اینکه در پایان بازی قبلی در کنفرانس خبری اعلام کرده بود که تیم نفت بد بسته شده و آیا منظورش کادر فنی سابق این باشگاه بوده است یا خیر گفت: من نمی‌خواهم اسم کسی را بیاورم اما باید بگویم قبل از اینکه آقای کمالوند به تیم نفت بیاید خیلی از نفرات تیم گرفته شده بود آن دوستانی که تقریبا تیم را بستند باید توضیح بدهند. باید بگویم تیم در مراحل مختلف بسته شده خیلی از مشکلات ما این که الان مربی عوض بازیکنان هم می‌خواهند جدا شوند و می‌گویند چون مربی رفته ما هم می‌خواهیم برویم این هم یکی از مشکلات باشگاه است بازیکن باید این را بداند که با باشگاه قرارداد دارند نه شخص.
برچسب ها: محمود فکری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها