به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۳۱۹۳۶۱

حمله کی‌روش به داور: او در سطح این بازی نبود

گروه ورزشی: کارلوس کی‌روش، سرمربی مصر، پس از صعود تیمش به فینال جام ملت‌های آفریقا به شدت از عملکرد داوری انتقاد کرد.
حمله کی‌روش به داور: او در سطح این بازی نبود
 تیم ملی مصر شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آفریقا به مصاف کامرون رفت و موفق شد با پیروزی برابر این تیم به دیدار فینال صعود کند.
دیدار این دو تیم در وقت‌های قانونی و اضافه بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و در نهایت این ضربات پنالتی بود که تکلیف تیم صعودکننده به دیدار فینال را مشخص کرد تا محمد صلاح برابر سادیو مانه قرار بگیرد.
کی‌روش در جریان این بازی پس از اعتراض شدید به باکاری گاساما، داور این دیدار، از زمین بازی اخراج شد و ادامه کار را از روی سکوها دنبال کرد.
 

 
این مربی پرتغالی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« متاسفانه بار دیگر از این سبک داورها برای دیداری در این سطح را شاهد بودیم، داوری که تجربه نداشت، در این سطح نبود و می‌خواست خودش را نشان دهد. این اتفاق از همان ابتدای کار از رختکن ما شروع شد»
 

 
کی‌روش درباره حواشی پیش از شروع این دیدار اضافه کرد:« ما حتی هنوز بازی را شروع نکرده بودیم که او به رختکن ما آمد تا کادر ما را بترساند. اما حتی در این شرایط و با وجود تمام تصمیماتی که مثل همیشه علیه مصر بود، ما در نیمه دوم و در ضربات پنالتی تیم برتر زمین بودیم.»
او درباره شرایط کلی تیمش در طول این رقابت‌ها اظهار داشت:« کنفدراسیون فوتبال آفریقا به مصر احترام نمی‌گذارد، از زمانبندی بگیرید تا کیفیت زمین بازی‌ها. ما بدترین زمین‌ها را داشتیم! ما مصر هستیم! چطور این داور پس از کارهایی که در گذشته کرده می‌تواند در جام ملت‌های آفریقا حضور پیدا کند؟ چه کسی این موضوع را درک می‌کند؟ هیچکس!»
 
برچسب ها: کارلوس کی روش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها