به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ساعت ۰۷:۵۲
کد مطلب : ۳۲۰۴۱۰
هفته تلخ مصری‌ها تکمیل شد؛

پالمیراس انتقام گرفت و فینالیست شد

گروه ورزشی: نماینده آمریکای جنوبی با پیروزی در دیدار نیمه نهایی راهی فینال جام باشگاه‌های جهان شد.
پالمیراس انتقام گرفت و فینالیست شد
تیم الاهلی مصر روز شنبه موفق شد با یک گل مونتری مکزیک را در دور دوم جام باشگاه‌های جهان 2022 شکست داده و به جمع چهار تیم نهایی راه یابد.
این تیم امشب در مرحله نیمه نهایی مسابقات در ورزشگاه آل نهیان به مصاف پالمیراس برزیل رفت؛ دیداری که تکرار بازی رده بندی دوره گذشته بود و تداعی کننده خاطره‌ای خوش برای مصری‌ها بود که موفق به شکست دادن حریف برزیلی خود شده و صاحب مقام سوم شده بودند.
 

 
در سمت مقابل پالمیراس به دنبال گرفتن انتقام شکست دوره گذشته از الاهلی و صعود به دیدار پایانی بود؛ اتفاقی که سال گذشته از رقم زدن آن بازمانده بود. 
بازی تا دقایق پایانی نیمه اول بدون گل در جریان بود تا این‌که در دقیقه 39 رافائل ویگا روی پاس در عمق دودو با دروازه‌بان تک به تک شد و گل اول را برای پالمیراس به ثمر رساند. بازی در نیمه اول با همین یک گل به سود نماینده برزیل به پایان رسید.
 

 
 تنها سه دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که دودو با یک نفوذ دیدنی وارد محوطه جریمه حریف شد و با یک شوت دیدنی از سمت راست گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند. جالب این‌جاست که پاس این گل را ویگا داد تا جای گلزن و پاسور نسبت به گل اول عوض شود. الاهلی در دقیقه 72 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما این گل پس از بازبینی در VAR رد شد تا در نهایت بازی با پیروزی دو بر صفر نماینده برزیل به پایان برسد.
 

 
پالمیراس با صعود به دیدار پایانی باید منتظر برنده دیدار تیم‌های الهلال و چلسی در دیگر بازی نیمه نهایی باشد؛ بازنده بازی نماینده انگلیس و عربستان نیز دیدار رده بندی را با الاهلی مصر برگزار خواهد کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها