به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۳۲۰۵۴۳

جریمه سنگین مدافع وستهام بابت حیوان آزاری

گروه ورزشی: کورت زوما، مدافع جنجالی وستهام مبلغ هنگفت 250 هزار پوند جریمه شده است.
جریمه سنگین مدافع وستهام بابت حیوان آزاری
باشگاه وستهام یونایتد مدافع جنجالی خود کورت زوما را پس از انتشار ویدئویی از بدرفتاری با گربه خانگی‌اش، به حداکثر میزان ممکن جریمه کرده است.  پس از انتشار ویدئویی از این بازیکن که گربه خود را زمین انداخته و به او لگد می زند، انتقادات از کورت زوما به اوج رسیده و سازمان های حامی حقوق حیوانات خواهان برخورد با این بازیکن شده اند.
حالا باشگاه وستهام تصمیم گرفته دستمزد دو هفته ای بازیکن را که حدود 250 هزار پوند است را به موسسات خیریه حمایت از حیوانات اختصاص داده و اینگونه مدافع جنجالی خود را جریمه کند.
 


در بیانیه باشگاه وستهام آمده است: "باشگاه از تحقیقات موسسه خیریه رفاه حیوانات در مورد اقدام اخیر کورت زوما و ویدئویی که این هفته از او در اینترنت پخش شده، حمایت می کند. کورت و باشگاه به طور کامل با تحقیقات همکاری می کنند و بازیکن با کمال میل از اقدامات انجام شده در مرحله اولیه فرآیند، از جمله تحویل دو گربه خانواده اش به این نهاد برای معاینه، پیروی کرده است.
کورت بسیار پشیمان است و مانند همه اعضای باشگاه، به طور کامل عمق احساسات پیرامون این حادثه و نیاز به اقدام را درک می کند. جدا از تحقیقات موسسه خیریه رفاه حیوانات، باشگاه وستهام اعلام می کند کورت زوما مشمول حداکثر جریمه ممکن پس از انتشار این ویدئو شده است. بازیکن بلافاصله جریمه را پذیرفته و این رقم به موسسات خیریه حمایت از حیوانات اهدا می شود.
برچسب ها: کورت زوما
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها