به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۳۲۱۳۸۲

اهداف اینیستا برای آینده از زبان خودش

گروه ورزشی: هافبک تیم فوتبال ویسل کوبه ژاپن امیدوار است که شاگردان ژاوی هرناندس بتوانند بارسلونا را به جایگاه واقعی‌اش بازگردانند.
اهداف اینیستا برای آینده از زبان خودش
آندرس اینیستا که بین سال‌های 2002 تا 2018 در عضویت تیم اصلی بارسلونا بود و به این تیم برای کسب 30 جام مختلف کمک کرد، در گفت‌وگو با روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا گفت: بارسلونا خانه من است و نمی‌توانم جایی بهتر از آنجا باشم. در حال حاضر دوست دارم بیشتر به بازی کردن فکر کنم. این چیزی است که بیشتر مرا مجذوب خودش می‌کند. زمان برای من خیلی سریع می‌گذرد اما نمی‌دانم وقتی بازنشسته شوم، کجا خواهم رفت. گاهی اوقات این در ذهنم نقش می‌بند که یا مربی خواهم شد یا مدیر ورزشی. دوست دارم پس از بازنشستگی با فوتبال مرتبط باشم.
وی همچنین در خصوص وضعیت فعلی بارسلونا اظهار داشت: من هم خواسته‌ای مشابه همه بارسلونایی‌ها دارم، اینکه تیم خیلی خوب بازی کند، به روزهای اوجش بازگردد و امتیازها را از آن خود کند. هر چیزی و روشی البته به زمان نیاز دارد. رفته‌، رفته چیزهای مثبتی پدیدار خواهد شد و نتایج در پی آن می‌آیند. در تیم کنونی نقاط مثبت زیادی وجود دارد و در کنار آن تیم پیشرفت خواهد کرد و در موارد خاصی هم شانس با آنها یار خواهند بود. ما نمی‌دانیم که دوره موفق باشگاه بارسلونا تکرار خواهد شد یا خیر، اما باید سعی کنیم این اتفاق بیفتد و مهمترین چیز این است که بدانیم می‌خواهیم بارسلونا چطور کار کند.
برچسب ها: اینیستا بارسلونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها