به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۶ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۳۲۱۴۰۵

مهم‌ترین ابهام PSG برای دیدار با رئال مادرید

گروه ورزشی: جیجی دوناروما و کیلور ناواس؛ هنوز کسی از نام دروازه‌بان اول پاری سن ژرمن برابر رئال مادرید خبر ندارد.
مهم‌ترین ابهام PSG برای دیدار با رئال مادرید
ترکیب پاری سن ژرمن برای مسابقه حساس با رئال مادرید کاملا قابل حدس بوده و تنها یک ابهام آن‌هم در مورد سنگران اصلی وجود دارد. جالب اینجاست اولین سوالی که امروز روزنامه نگاران در کنفرانس مطبوعاتی از مائوریسیو پوچتینو پرسیدند مربوط به انتخاب دروازه‌بان اصلی از بین جیجی دوناروما و کیلور ناواس بود و سرمربی آرژانتینی مطابق انتظار پاسخی قطعی به این سوال نداد.
مائوریسیو پوچتینو گفت: "ما روند همیشگی خود در این فصل را ادامه خواهیم داد و هر کسی که بازی کند بهترین عملکرد خود را خواهد داشت. فکر می کنم هر دو نفر تا اینجا خوب کار کرده اند و حالا ما باید بهترین دروازه بان را انتخاب کنیم."



جان لوییجی دوناروما اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا این فصل را در ماه سپتامبر و در جریان اولین بازی فصل مرحله گروهی پاری سن ژرمن مقابل منچسترسیتی انجام داد. سنگربان جوان و سابق میلان در این فصل سه بار در لیگ قهرمانان اروپا مقابل سیتی، لایپزیش و کلاب بروژ به میدان رفته، سه گل دریافت کرده و یک بار دروازه خود را بسته نگه داشته است. دوناروما در این فصل در 15 بازی در تمام رقابت ها در ترکیب حضور داشته، 10 گل دریافت کرده و هفت بار کلین شیت کرده است.
اما از سوی دیگر کیلور ناواس در لیگ فرانسه بیشتر از جان لوییجی دوناروما بازی کرده و البته از انگیز خاصی برای درخشش در مقابل تیم سابق خود رئال مادرید برخوردار است. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها