به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۳۲۲۰۲۳
یان راش:

امباپه جایی در برنامه‌های لیورپول و کلوپ ندارد

گروه ورزشی: یان راش، اسطوره لیورپول، می‌گوید این باشگاه دلیلی برای حضور در رقابت جذب کیلیان امباپه ندارد.
امباپه جایی در برنامه‌های لیورپول و کلوپ ندارد
قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و یان بازیکن می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی بپیوندد. 
رئال مادرید که تابستان گذشته نیز تلاش زیادی برای جذب این بازیکن کرده بود به عنوان مقصد اصلی این بازیکن شناخته می‌شود اما در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر احتمال انتقال او به باشگاه‌های دیگر نیز به گوش رسیده است. 
با این حال راش باور دارد که این بازیکن با توجه به دستمزد هنگفتی که دارد نمی‌تواند جایی در برنامه‌های لیورپول داشته باشد. 
 


راش در این باره گفت:« با توجه به شرایطی که در حال حاضر وجود دارد، احتمالا باید کمی برای جذب امباپه ریسک شود و تنها گزینه دیگری که این بازیکن دارد پیوستن به یکی از باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر است. اما آیا باشگاهی در انگلیس قادر به پرداخت دستمزد او هست؟»
این اسطوره لیورپول با اشاره به قدرت مالی سیتی اضافه کرد:« ما می‌دانیم که سیتی چنین توانایی مالی دارد اما من مطمئن نیستم که او از سبک بازیکنان مورد علاقه پپ گواردیولا باشد. جذب دیاز توسط لیورپول نیز باعث شده که آنها از رقابت جذب امباپه کنار بکشند.»
راش با اشاره به برنامه‌ریزی دقیق کلوپ برای این باشگاه اظهار داشت:« ما همه دوست داریم امباپه را در این تیم ببینیم اما کلوپ برنامه‌ریزی دقیقی برای آینده انجام داده و من فکر نمی‌کنم بازیکن مهمی در این تابستان به فروش برسد، اتفاقی که برای جذب امباپه و پرداخت دستمزد این بازیکن ضروری به نظر می‌رسد.»
برچسب ها: ام باپه ليورپول
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها