به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۳۲۴۳۹۲

برنامه اپل برای تولید گوشی‌های مقرون به صرفه

برنامه اپل برای تولید گوشی‌های مقرون به صرفه
گروه فناوری:عرضه آیفون SE به قیمت ۱۹۹ دلار می‌تواند دسترسی شرکت اپل را به بسیاری از بازار‌ها افزایش دهد.از زمانی که گزارش‌ها در مورد یک رویداد معرفی محصول اپل در این ماه منتشر شد، صحبت‌هایی در مورد یک آیفون SE به قیمت ۱۹۹ دلار وجود داشت.

به گزارشindianexpress، تحلیلگران و صاحبان فناوری به طور فزاینده‌ای در حال ساختن روایتی از این آیفون SE با قیمت ۱۹۹ دلار هستند که می‌تواند دسترسی اپل را در بسیاری از بازار‌ها افزایش دهد. اما این ایده، اگرچه جذاب است، اما ممکن است در نهایت به قفسه‌های فروشگاه نرسد. برای ارائه یک آیفون ۱۹۹ دلاری به بازار، اپل باید تغییراتی را در مدل کسب و کار خود ایجاد کند، چیزی که این شرکت از زمان عرضه اولین آیفون در سال ۲۰۰۷ از آن بیزار بوده است.

بازی رقابتی بر سر قیمت
این شرکت دستگاه‌های ممتازی را با برچسب قیمتی عالی می‌سازد که از ۳۹۹ دلار تا به بیش از هزار دلار متغیر است. اگرچه پذیرفتن این قیمت‌ها در بازار‌های نوظهور مانند هند که قیمت یک گوشی شیائومی نصف قیمت آیفون SE است، دشوار است، اما اپل برای به دست آوردن سهم بازار، وارد یک بازی قیمت‌گذاری نشده است. در واقع، یک آیفون «ارزان» در طرح‌های اپل نمی‌گنجد. برای مدت طولانی، اپل به فروش نسخه‌های قدیمی آیفون با قیمت مقرون به صرفه‌تر یا جذب مشتریان جدید با عرضه آیفون SE در بازار‌های نوظهور متکی بوده است. این رویکرد در واقع برای اپل در هند کارآمد بوده است.


یک آیفون ۱۹۹ دلاری در نهایت با گوشی‌های هوشمند اندرویدی ارزان قیمت ریلمی و شیائومی مقایسه می‌شود، که نشانه خوبی برای برند اپل نیست . آیفون SE هم دقیقاً یک گوشی مقرون به صرفه نیست، فقط قیمت مقرون به صرفه تری در مقایسه با سایر آیفون‌ها دارد.

آیفون SE سال ۲۰۲۰
آخرین آیفون SE که در اوایل سال ۲۰۲۰ به‌ روز رسانی شد، یک موفقیت غافلگیر کننده بود و با قیمت ۳۹۹ دلاری با در نظر گرفتن شرایط همه گیری کرونا، قیمت منطقی را در اختیار داشت. آیفون SE برای اپل شگفت‌ انگیز بود، زیرا اپل تراشه‌های با کیفیت و دوربین عالی را در بدنه آیفون ۸ قرار داد. آیفون SE همچنین دارای ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر آب بود. مردم یک آیفون می‌خواستند یک آیفون واقعی با قیمتی متوسط که اپل موفق شد آن را ارائه دهد.

دوربین‌های دوگانه، دوربین سلفی بهتر در گوشی‌های مجهز به جدیدترین تراشه A۱۵ Bionic می‌تواند این گوشی را برای خریداران جذاب‌تر کند. همچنین پشتیبانی از فناوری ۵G از دیگر نکات مثبت این گوشی است. بر اساس گزارش‌ها، آیفون SE جدید شبیه به آخرین مدل به نظر می‌رسد، هرچند با کیفیت داخلی بهتری، البته این گوشی به اندازه گوشی‌های ارزان قیمت اندروید مقرون به صرفه نخواهد بود.
برچسب ها: آیفون
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها