به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب : ۳۲۴۴۶۴

مصدومیت‌های بی‌پایان هالند؛ کابوس ادامه دارد

گروه ورزشی: ارلینگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند، همچنان مصدوم است و نمی‌تواند تیمش را در دیدارهای پیش‌رو همراهی کند.
مصدومیت‌های بی‌پایان هالند؛ کابوس ادامه دارد
روند درمان هالند هنوز به صورت کامل طی نشده و حالا 42 روز است که این بازیکن در هیچ دیداری به میدان نرفته است. 
روزنامه آلمانی بیلد خبر داده که این ستاره نروژی به احتمال زیاد نمی‌تواند تا پیش از وقفه بعدی دیدارهای ملی در اواخر ماه مارس به میادین برگردد چون مشخص شده که مصدومیت او از ناحیه ماهیچه بدتر از چیزی است که انتظار می‌رفت. 
این در حالی است که پیش از این بسیاری انتظار داشتند که این بازیکن بتواند در دیدار برگشت پلی آف لیگ اروپا برابر گلاسکو رنجرز به میدان برود اما این اتفاق رخ نداد تا مشخص شود که شرایط او چندان مساعد نیست. 
 


یکی از دلایل سفر این هفته هالند به مونیخ همین موضوع بوده و او تصمیم گرفته که تحت نظر رالف فرانک، پزشک متخصص، باید که پیش از این کمک بسیاری به اتمام روند مصدومیت‌های مارکو رویس کرده بود. 
مدیران و کادر فنی دورتموند تاکید کرده‌اند که قصد ندارند با اصرار و فشار بر این بازیکن برای بازگشت زودهنگام به میدان هیچ ریسکی را درباره سلامتی او انجام دهند و این بازیکن فرصت کافی در اختیار دارد تا بتوان روند درمانی خود را به صورت کامل طی کرده و پس از پایان مصدومیت بار دیگر برای کمک به این تیم به میدان برگردد. 
انتظار می‌رود که هالند در پایان فصل جاری و با فعال شدن بند فسخ 75 میلیون یورویی قراردادش از دورتموند جدا شود، منچسترسیتی و رئال مادرید مدعیان اصلی جذب این بازیکن به حساب می‌آیند.
برچسب ها: بروسیادورتموند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها