به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۵ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۳۲۷۹۹۱

سانتوس: فینال اول را بردیم، حالا نوبت دومی است

گروه ورزشی: فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، هشدار داد که تیمش کار آسانی مقابل مقدونیه شمالی در فینال پلی‌آف پیش رو نخواهد داشت.
سانتوس: فینال اول را بردیم، حالا نوبت دومی است
تیم ملی پرتغال گام اول را در رقابت‌های پلی‌آف جام جهانی محکم برداشت؛ جایی که شاگردان فرناندو سانتوس در دیدار نیمه نهایی مقابل ترکیه قرار گرفته اند و در یک بازی سخت با نتیجه 3-1 حریف خود را شکست دادند. پرتغال باید در دیدار نهایی به مصاف مقدونیه شمالی برود که در کمال ناباوری موفق شد با شکست ایتالیا به بازی پایانی پلی آف راه پیدا کند.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، بعد از پیروزی تیمش مقابل ترکیه گفت: "من فکر می‌کنم چنین دیدارهایی فینال گونه هستند. از طرفی فینال ها همیشه بازی‌های دشواری محسوب می‌شوند. ما در فینال اول به پیروزی دست پیدا کردیم و حالا باید در دومی نیز این کار را انجام دهیم. این دیدار دیگر به اتمام رسیده و ما حالا باید تمام توان و تمرکز خود را روی مقدونیه شمالی بگذاریم
.قطعاً کار دشواری برابر مقدونیه پیش رو خواهیم داشت. آنها توانستند ایتالیا را از پیش رو بردارند بنابراین ما هم کار سختی در مقابل‌شان داریم."



سانتوس در ادامه گفت: "من بعد از اینکه گل تساوی را دریافت کردیم ناراحت بودم چرا که ما نباید در چنین مسابقاتی بازی را در اختیار حریف قرار دهیم. البته باید این نکته را هم بگویم که بازیکنان ماشین نیستند و برخی اوقات چنین اتفاقاتی رخ می دهد. ما موقعیت های زیادی روی دروازه ترکیه خلق کردیم اما نتوانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم و این اتفاقات گاها در فوتبال رخ می‌دهد. پس از آن عکس العمل خوبی از خود به نمایش گذاشتیم اما در عین حال اگر پنالتی حریف شده بود می‌توانست کار ما را دشوارتر کند."
برچسب ها: تیم ملی پرتغال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها