به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۳۲۸۵۱۶

رونی: رونالدو عاشق شیرجه زدن و تمارض است

گروه ورزشی: وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، اظهارات جالبی را درباره کریستیانو رونالدو مطرح کرده است.
رونی: رونالدو عاشق شیرجه زدن و تمارض است
رونی در طول دوران حضورش در منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس یکی از محبوب‌ترین بازیکنان در بین هواداران و سایر هم تیمی‌هایش بوده است. 
افراد بسیاری همچنان به توانایی‌های او در زمین بازی اشاره می‌کنند اما به نظر می‌رسد که سرمربی فعلی دربی کانتی هنوز شوخ طبعی خود را بسیار بیشتر از سایر هم دوره‌ای‌هایش حفظ کرده است. 
مهم نیست که چه بازیکنی و با چه سطح درخشش و افتخاراتی باشد، هیچکس نمی‌تواند به آسانی از طعنه و شوخی‌های او در امان بماند و این موضوع به خوبی سخنرانی‌ای که اخیرا در هتل مرکور منچستر داشته نمایان است. 
رونی در پاسخ به سوالی درباره تجربه بازی در کنار رونالدو به شوخی گفت:« کریستیانو بسیار خوب و در عین حال بسیار آزاردهنده بود. او شاید حالا دیگر به آن اندازه خوب نبود اما احتمالا همچنان همان قدر آزاردهنده است.»
او با تمسخر تاکتیک‌های رونالدو در جام جهانی 2006 که باعث شد رونی از زمین بازی اخراج شود و انگلیس هم از این رقابت‌ها حذف شود اظهار داشت:« او همیشه شیرجه زدن را دوست دارد. من هیچ مشکلی با کریستیانو نداشتم. در تونل با او صحبت کردم و گفتم مشکلی ندارم که باعث اخراجم شد چون من کل نیمه اول سعی کردم او به خاطر شیرجه زدن کارت بگیرد.»
 


این ستاره سابق منچستریونایتد در ادامه درباره همان دیدار معروف پرتغال و انگلیس اضافه کرد:« من انگلیسی هستم، او پرتغالی است. وقتی بازی می‌کنیم، من هیچ اهمیتی برای او قائل نیستم. او دوست من نیست. اما وقتی کارمان تمام شد، ما بار دیگر با هم دوست می‌شویم.»
او به هوادارانی که تا 300 پوند برای شنیدن صحبت‌های او در هتل مرکور پرداخت کرده بودند درباره ریو فردیناند، دیگر هم تیمی سابقش، گفت:« ریو بازیکن بسیار خوبی است اما واقعا مغرور است. شما در یونایتد پول می‌گیرید تا گل بزنید، پس باید این کار را انجام دهید. من همیشه به او می‌گفتم کارت را انجام بده، توپ را به من بده، توپ را به رونالدو بده، آنجا نایست و با توپ بازی نکن. ریو بازیکن خوبی است اما گاهی فراموش می‌کرد که فقط مدافع است.»
با این حال به نظر می‌رسد که رونی تنها به طعنه زدن به دیگران نمی‌پردازد و با اشاره به اشتباهات خودش هم خاطره جالبی را برای هواداران حاضر در این مراسم تعریف کرد:« وقتی 14 سال داشتم، سر الکس فرگوسن سعی کرد با من تماس بگیرد. او در حال صحبت با پدر و مادرم بود. آنها گفتند الکس پشت خط است، یونایتد می‌خواهد تو را به خدمت بگیرد. من گفتم به او بگویید دهانش را ببندد. من می‌خواهم برای اورتون بازی کنم.»
رونی در نهایت در سال 2004 به منچستریونایتد ملحق شد و در طول 13 سال حضورش در این باشگاه موفق شد 253 گل به ثمر برساند تا بهترین گلزن تاریخ شیاطین سرخ لقب بگیرد.
برچسب ها: وین رونی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها