به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۰ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۳۲۸۷۱۴

داماد شب عروسی به زندان رفت

داماد شب عروسی به زندان رفت
گروه حوادث: دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک از دستگیری داماد در یک مراسم ازدواج خبر داد و گفت: تیراندازی در این مراسم، موجب ایجاد رعب و وحشت گسترده بین شهروندان شده بود.به گزارش ایسنا، کریم صحرایی اظهار کرد: در این مراسم ازدواج که در منطقه کوی لور اندیمشک برگزار شده بود، صاحب مراسم و اطرافیان وی به طور گسترده از سلاح گرم جهت ابراز شادی استفاده کردند و این اتفاق نارضایتی شدید اهالی را به‌دنبال داشت.
 
وی افزود: بلافاصله با دستور دادستانی، صاحب مراسم (داماد) توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دستگیر و به دادسرا احضار شد.وی گفت: متهم پس از تفهیم اتهامات و صدور قرار تامین کیفری مناسب، روانه زندان شد.دادستان اندیمشک ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم شهرستان اندیمشک که مراسم عزا و شادی خود را به دور از هر گونه اقدام هنجارشکنانه برگزار می‌کنند، به خاطیان هشدار داد و گفت: امنیت و آسایش مردم خط قرمز دستگاه قضا و عدلیه است و در صورت مشاهده و گزارش موارد مشابه، با مخلان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند. 
برچسب ها: تیراندازی عروسی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها