به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۳۳۲۹۲۷

ای اف سی پاسخ نامه ایران را نمی‌دهد

گروه ورزشی: کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال علاقمند است بار دیگر فعالیت های خود را از سر گیرد اما فعلا چنین مجوزی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این کمیته صادر نشده است.
ای اف سی پاسخ نامه ایران را نمی‌دهد
کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از عدم تایید صدور مجوز حرفه ای برای تیم های استقلال، پرسپولیس و گل گهر و هم چنین جلوگیری از حضور این تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا فعالیت های کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال را به حالت تعیلق در آورد و آنطور که از شواهد امر پیداست فعلا به دنبال رفع تعلیق فعالیت های این کمیته نیست.
فدراسیون فوتبال برای اینکه یک بار دیگر به فعالیت های کمیته صدور مجوز حرفه ای مشروعیت ببخشد نامه ای برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد و بنا به گفته غلامرضا بهروان که پیش تر ریاست این کمیته را برعهده داشت و در حال حاضر هم یکی از اعضای این کمیته به حساب می آید نامه فدراسیون فوتبال ایران را بدون پاسخ گذاشت و این بدین معنی است که کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال همچنان تعلیق و اجازه فعالیت در زمینه صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه ها را ندارد! که این می تواند کا را برای باشگاه های ایرانی به منظور دریافت مجوز حرفه ای سخت کند.
در صورتی که کمیته صدور مجوز حرفه ای همچنان تعلیق بماند مدارکی که از سوی باشگاه های ایرانی در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بارگذاری می شود مستقیما توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد بررسی قرار می گیرد. البته کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی مدارک باشگاه ها برای صدور مجوز حرفه ای را به یک شرکت آلمانی واگذار کرده است. باید به این نکته مهم هم اشاره کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا در تلاش برای همسان سازی تقویم بازی های لیگ قهرمانان آسیا با تقویم یوفا است و بر همین اساس در فصل آتی بازی های لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو نخواهیم داشت و شاید به همین بهانه برای رفع تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران عجله ای ندارد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از دادن هشدارهای لازم به کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران برای رعایت الزامات مد نظر فعالیت های این کمیته را به حالت تعلیق در آورد و فعلا هم قصد ندارد مجوز فعالیت دوباره این کمیته را صادر کند.
برچسب ها: ای اف سی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها