به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۳۳۵۰۴۹

سریال سعید آقاخانی از شبکه نسیم پخش می‌شود

سریال سعید آقاخانی از شبکه نسیم پخش می‌شود
گروه فرهنگی:مجموعه تلویزیونی «نقطه سر خط» به کارگردانی سعید آقاخانی از ۲۰ اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. کنداکتور شبکه نسیم از شنبه ۱۷ اردیبهشت تغییر می‌کند.ادامه پخش «دورهمی» و «خندوانه»، سری جدید مسابقه «شوتبال»، فصل جدید مسابقه بزرگ «تهمتن»، «کارستون» و انیمیشن «شکرستان» از تغییرات مهم این روزهای شبکه نسیم است که با پخش سریال نقطه «سرخط»، برنامه «با بابا» و «نسیم آوا» در کنار سایر برنامه‌ها جدول پخش را متنوع خواهد کرد.
 
«دورهمی»:
مسابقه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری از این پس جمعه و شنبه هر هفته ساعت ۲۳ پخش خواهد شد. این برنامه که بر پایه اطلاعات عمومی پیش می‌رود با حضور بازیگران، خواننده‌ها و هنرمندان اجرا می‌شود.

«خندوانه»:
این برنامه در ادامه سری هشتم و با تغییرات در دکور و آیتم‌ها طبق روال گذشته از یکشنبه تا پنجشنبه با اجرای رامبد جوان و هنرنمایی جناب خان ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

«شوتبال»:
«شوتبال» پس از فصل جدید از نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن رفته است. بر این اساس، این برنامه با ماموریت و ویژگی ذاتی خود با حضور قهرمانان، چهره‌های برجسته ورزشی و مردمی در ۲ گروه آقایان و خانم‌ها با اجرای علی عامل هاشمی و سوگل طهماسبی رقابت‌های جذاب و هیجان انگیز را در زمین «شوتبال» آغاز می‌کند.شوتبال با تغییر در بازی‌ها و فضای استودیویی خاص، خود را برای ارائه مسابقه‌ای مفرح آماده کرده است، این برنامه شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

«تهمتن»:
مسابقه بزرگ «تهمتن» در دوره جدید برای معرفی فینالیست دیگر، فصل جدیدش را آغاز می‌کند. این برنامه چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۱:۳۰ با اجرای آیدین ختایی و بهداد سلیمی روی آنتن می‌رود.

«کارستون»:
فصل دوم «کارستون» با اجرای میثم درویشان پور به آنتن می‌رسد. این برنامه، روند تکامل مشاغل از گذشته تا فرم نوین امروزی را بررسی و با همراهی یک روز کاری با هر حرفه، چالش‌ها، ویژگی و ظرفیت‌های آن کسب و کار را معرفی می‌کند. این برنامه چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

«شکرستان»:
مجموعه پویانمایی «شکرستان» در ادامه پخش نوروزی با پخش قسمت‌های جدید، شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. این انیمیشن با اشارات خاص، نکات فرهنگی و اجتماعی را با نگاهی طنز بیان می‌کند.

سریال «نقطه سر خط»:
مجموعه تلویزیونی «نقطه سر خط» به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی مصطفی کیایی و سعید جلالی که محصول سال ۱۳۹۰ است از سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود.این سریال درباره کارمند اجاره نشینی است که در گیر و دار ازدواج و تهیه جهیزیه دخترش است که با تقاضای وام او موافقت اما همزمان حکم بازنشستگی او صادر می‌شود.در این سریال بازیگرانی چون حمید لولایی، علی صادقی، غلامرضا نیکخواه، مریم سعادت و …به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«نسیم آوا»:
پخش موسیقی‌هایی از هنرمندان کشورمان با اجرای رضا محبی پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۹ نیز از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

«با بابا»:
این برنامه بر پایه مهارت‌های ارتباطی پدر و فرزندان تولید شده که در هر قسمت شاهد تعامل و همکاری پدران با فرزندان خود است.«با بابا» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت.
برچسب ها: سعید آقاخانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها