به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۸ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۳۳۷۷۲

اين نوشيدني​ها را بنوشید تا چربی بسوزانيد

گروه سلامت: نوشیدنی​های بسیار زیادی هستند که می​توانند خاصیت چربی سوزی را برای شما به همراه داشته باشند اما تنها تعدادی از آن​ها بسیار خوب و کارآمد هستند. در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از این نوشیدنی​های چربی سوز که می توانید روزانه از آن​ها استفاده کنید.
اين نوشيدني​ها را بنوشید تا چربی بسوزانيد
آب: وقتی می​خواهید وزن کم کنید خیلی مهم است که بدنتان به میزان کافی آب داشته باشد. نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز به بدن شما کمک می​کند تا تعادل مایعات خود را حفظ کند و علاوه بر این باعث می​شود که شما بیشتر احساس سیری کنید و کمتر غذا بخورید.

چای سرد نعنایی:این نوشیدنی علاوه بر اینکه تشنگی شما را برطرف می​کند و در فصل تابستان به شما طراوت و شادابی می​دهد ، برای صاف کردن شکم شما هم مفید است. نعناع به شکم شما کمک می​کند که چربی​ها را بسوزاند و غذاهای پر چرب مثل برگرها و استیک​ها به سرعت هضم شود و به این ترتیب مانع از نفخ کردن شکم می​شود.

آب هندوانه: یکی از بهترین و و سلامت​ترین آبمیوه​های دنیا اب هندوانه است که می توانید به کمک آن میزان بسیار زیادی از آب بدن را تامین و همچنین چربی​های اضافی را بسوزانید. البته به این نکته توجه داشته باشید که اگر ذره​ای به آن شربت و یا شکر اضافه کنید دیگر آن حالت اصلی خودش را ندارد. اب هندوانه همچنین ویتامین​های بسیار زیادی مانند آمینواسیدهای لازم و همچنین لیکوپن​های ضد سرطانی دارد.

آب آناناس: بار دیگر یکی از میوه​های مفید برای چربی سوزی را در پیش داریم. آناناس شاید از دسته میوه​های بسیار شیرین باشد اما اب آن در صورتی که به طور طبیعی استفاده شود می​تواند چربی های بدن را کاملا نابود کند. اب آناناس دارای موادی است که کمک می​کند تا چربی ها به راحتی خرد شوند.

شکلات تلخ: تا به حال اسمی از نوشیدنی​های شکلاتی شنیده​اید؟ این نوشیدنی ها با آب کردن شکلات​های تلخ و یا ترکیبی به وجود می​آیند. اگر از شکلات​های بسیار اصیل استفاده کنید می​توانید به راحتی بدنی بسیار خوب و همچنین شکمی صاف و بدون چربی داشته باشید.

چای سبز
: در مورد چای سبز مطالب بسیار زیادی تا به حال گفته شده است و یکی از اصلی​ترین آن ها قدرت چربی سوزی چای سبز است. این نوشیدنی را می​توانید بعد از ورزش و یا بعد از حمام کردن استفاده کنید. در این مواقع چای سبز بیشتری اثر را روی بدن دارد.
مرجع : باشگاه خبرنگاران