به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۶ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۳۴۷۸۷

برنامه لیگ‌های ممالك اروپایی در هفته آینده

گروه ورزشی: لیگ های باشگاهی فوتبال در قاره اروپا که به مراحل پایانی و حساس نزدیک شده است، در هفته آینده پیگیری می شود.
برنامه لیگ‌های ممالك اروپایی در هفته آینده
در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، فردا (شنبه) تیم صدرنشین چلسی در دربی شهر لندن از تاتنهام پذیرایی می کند تا حساس ترین دیدار هفته در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار شود. در همین روز تیم منچستریونایتد که نشانی از گذشته درخشان خود ندارد، میهمان وست برومویچ است و تیم های قعرنشین کاردیف و فولام نیز به مصاف هم می روند.

در بوندسلیگای آلمان، روز شنبه تیم بایرن مونیخ که با 20 امتیاز اختلاف نسبت به رقیبان در صدر جدول رده بندی ایستاده است، به میهمانی تیم رده پنجمی وولفسبورگ می رود و شالکه از هافن هایم میزبانی می کند. برانشوایگ قعر جدولی با دروازه بان ایرانی خود باید در زمین اشتوتگارت بازی کند. روز یکشنبه نیز دورتموند رده دومی در زمین فرایبورگ بازی خواهد کرد.

در لالیگای اسپانیا و از ساعت 18:30 فردا (شنبه) بارسلونا در زمین وایادولید به میدان می رود و همان روز بتیس با ختافه و سلتاویگو با اتلتیکومادرید رقابت می کنند. روز یکشنبه نیز رئال مادرید صدرنشین که با اختلاف یک امتیاز نسبت به بارسلونا در رده نخست ایستاده است، میزبان لوانته است و در حساس ترین دیدار، والنسیا از اتلتیکوبیلبائو میزبانی خواهد کرد.

در لیگ باشگاه های ایتالیا (سری ˈآˈ)، اودینزه، شنبه شب میزبان آ.ث میلان است و روز یکشنبه نیز یوونتوس که مقتدرانه صدر جدول را در اختیار دارد، از فیورنتینا میزبانی می کند. یوونتوس در دیدار رفت با نتیجه 4 بر 2 مغلوب فیورنتینا شد و حالا به دنبال جبران این نتیجه در ورزشگاه دل آلپی شهر تورین است. در همین روز، اینترمیلان در سن سیرو میزبان تورینو است و در مهم ترین دیدار هفته، ناپولی در ورزشگاه سن پائولو از آ.اس رم رده دومی میزبانی خواهد کرد.
مرجع : ایرنا