به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۳۴۸۳۴۶
لاتزیو به دنبال مارسلو؛

کاپیتان رئال مادرید آبی آسمانی می‌پوشد؟

گروه ورزشی: باشگاه لاتزیو مذاکراتی را با مدیر برنامه مارسلو آغاز کرده و قصد دارد تا در مورد انتقال احتمالی کاپیتان سابق رئال مادرید اقدام کنند.
کاپیتان رئال مادرید آبی آسمانی می‌پوشد؟
بیانکوچلستی به دنبال پاسخی مناسب به انتقال پائولو دیبالا به باشگاه رقیب همشهری یعنی رم هستند و قصد دارند در تابستان امسال مارسلو، مدافع کناری و 34 ساله برزیلی را جذب کنند. البته مائوریسیو ساری در حال حاضر در پست دفاع چپ السید هیساج و آدام ماروسیچ در اختیار دارد، اما این سرمربی ایتالیایی خواهان انتقال یک بازیکن باتجربه به رختکن لاتزیو شده و مدیران این باشگاه نیز تلاش برای توافق با مارسلو را آغاز کرده اند.

نشریه گاتزتا دلو اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد لاتزیو در حال مذاکره با مدیر برنامه مارسلو برای انتقالی آزاد به پایتخت ایتالیا است. این ستاره برزیلی نیز علاقه دارد زیر نظر مائوریسیو ساری در در ترکیب لاتزیو بازی کند و در روزهای اخیر اعلام کرده خواهان قراردادی سه ساله به ارزش دستمردی حدود 2.5 میلیون یورو در هر فصل است. مدیران لاتزیو به طور جدی در حال بررسی این انتقال هستند، اما نگرانی اصلی آنها شرایط فیزیکی این بازیکن 34 ساله هستند. 
مارسلو فصل گذشته تنها 12 بازی در لالیگا برای رئال مادرید انجام داده و فقط در پنج مسابقه در ترکیب ثابت قرار داشت. مصدومیت عضلانی و مشکلات ساق پا باعث شد تا مارسلو مدت زیادی از میادین دور بماند. این ستاره برزیلی در دوران درخشان حضور در رئال مادرید تبدیل به پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه شد، اما لوس بلانکوس تمایلی به تمدید قرارداد نشان نداد و مارسلو بعد از 16 سال از این باشگاه جدا شد.
برچسب ها: لاتزیو مارسلو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها