به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۳۴۹۲۶۷

دلیل عقد قرارداد ارزی فولاد با دژاگه چه بود؟

دلیل عقد قرارداد ارزی فولاد با دژاگه چه بود؟
گروه ورزشی: حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های درخصوص اینکه آیا توصیه‌ای برای عدم جذب وریا غفوری شده است یا خیر، کشور اظهار داشت: خیر؛ چه صحبتی باشد شود؟ سرمربیان فهرستی را اعلام می‌کنند و ما هم بر همان اساس رایزنی‌ها را آغاز می‌کنیم. در این پروسه ممکن است یک بازیکن زودتر به نتیجه برسد و بازیکنی هم امکان دارد دیرتر به توافق برسد.وی در واکنش به این موضوع که غفوری در تمرینات هم حضور پیدا کرده بود، گفت: حالا انشالله حاضر خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درمورد احتمال بازگشت آرش رضاوند به این تیم، خاطرنشان کرد: ما طبق قانون یک درخواست مکتوب از باشگاه محترم استقلال داشتیم که هنوز پاسخی به ما نداده‌اند.گرشاسبی درخصوص خبر مصدومیت فرشید اسماعیلی، تصریح کرد: هنوز گزارشی به ما نرسیده است. انشالله فردا بازیکنان را در اردو می‌بینیم و اطلاعات دقیق‌تری خواهیم گرفت.

وی درمورد بازی دوستانه فولاد با سایپا، عنوان کرد: یک بازی دوستانه روز پنج‌شنبه با سایپا خواهیم داشت. مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم بازهم بازیکنی جذب خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: ما تا دقیقه ۹۰ تلاش می‌کنیم تا خواسته‌های کادر فنی را محقق کنیم. گرشاسبی درباره آخرین شرایط پاتوسی، تصریح کرد: پاتوسی با ما قرارداد دارد، اما کمی تنبلی می‌کند و با تاخیر به اردو اضافه می‌شود که این موارد جرائمی برای وی به همراه خواهد داشت.

وی درمورد ناراحتی نکونام از کولیبالی، گفت: تاخیر حضور این بازیکنان در اردوی آمادگی موجب دلخوری کادر فنی و سرمربی تیم شده است. قطعاً این تاخیر‌ها با جریمه همراه خواهد بود و بین بازیکن پرکار و بازیکن کم کار تفاوت‌هایی وجود خواهد داشت.مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که قرارداد اشکان دژاگه ارزی است یا ریالی، تصریح کرد:، چون وی پاسپورت ایرانی ندارد براساس همان پاسپورت با وی قرارداد امضا کردیم، یعنی قراردادش به صورت ارزی است.
برچسب ها: اشکان دژاگه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها