به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۷ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۳۴۹۳۳

بارسلونا باز شكست خورد، ميلان همچنين

گروه ورزشی: هفته بیست و هفتم مسابقه های فوتبال لیگ باشگاه های اسپانیا (لالیگا) با شکست تیم بارسلونا مقابل تیم پایین جدولی رئال وایادولید آغاز شد.
بارسلونا باز شكست خورد، ميلان همچنين
بازیکنان تیم وایادولیددر حضور 22 هزار تماشاگر ورزشگاه خوزه زوریلا شهر وایادولید موفق شدند میهمان پرآوازه خود را با شکست بدرقه کنند. تنها گل این مسابقه را فوستو روسی در دقیقه 17 برای تیم رئال وایادولید به ثمر رساند. تیم وایادولید با این پیروزی 26 امتیازی شد و با یک پله صعود در رده هفدهم لالیگا قرار گرفت. تیم بارسلونا نیز با این شکست 63 امتیازی شد و در مکان دوم جدول رده بندی لالیگای اسپانیا باقی ماند. رئال مادرید که با 64 امتیاز صدرنشین رقابت ها است، در صورت برتری در دیدار خانگی فردا (یکشنبه) مقابل لوانته اختلاف امتیاز خود با بارسلونا را به 4 امتیاز می رساند. در دیدار دیگر امروز (شنبه) هفته بیست و هفتم لالیگای اسپانیا، تیم های بتیس2-0 ختافه را شكست داد.

دهمين‌ باخت‌فصل ميلان مقابل اودينزه رقم‌خورد

تيم فوتبال آث ميلان در خانه اودينزه متحمل دهمين شکست اين فصل خود شد. در يک ديدار از هفته بيست و هفتم سري آ ايتاليا تيم فوتبال اودينزه در ورزشگاه خانگي خود ميزبان آث ميلان و شاگردان کلارنس سيدورف بود. به گزارش فارس، اين ديدار در نهايت با نتيجه يک بر صفر به سود اودينزه به پايان رسيد تا آث ميلان دهمين شکست فصل اخير خود را تجربه کند. تک گل اين مسابقه را دي‌ناتاله در دقيقه 67 وارد دروازه ميلان کرد. اودينزه با اين برد 31 امتيازي شد و روسونري در امتياز 35 باقي ماند.
پيروزي پرگل شاگردان مورينيو مقابل تاتنهام
در انگليس هم تيم فوتبال چلسي در ورزشگاه خانگي خود مقابل رقيب همشهري به برتري رسيد.
در يک ديدار ديگر از هفته بيست و نهم ليگ برتر انگليس، تيم فوتبال چلسي در ورزشگاه خانگي خود استمفوردبريج ميزبان تاتنهام بود و موفق شد همشهري خود را با نتيجه 4 بر صفر شکست دهد.
ساموئل اتوئو در دقيقه 56 و هازار 60 (پنالتي) و دمبا با در دقايق 88 و 89 براي چلسي در اين ديدار گلزني کردند. همچنين در اين ديدار کابول از تاتنهام در دقيقه 59 با دريافت کارت قرمز اخراج شد تا جوجه‌خروس‌ها 30 دقيقه پاياني را 10 نفره بازي کنند. شاگردان خوزه مورينيو با اين برد 66 امتيازي شدند و صدرنشيني خود را در ليگ برتر تثبيت کردند. تاتنهام نيز در امتياز 53 باقي ماند.