به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۱۶۰۳۶۵

توقف بارسلونا در شب رکورد شکنی مسی

گروه ورزشی: بارسلونا در داربی کاتالونیا برابر خیرونا پیروزی را با تساوی عوض کرد و در شب رکورد شکنی ستاره اش برای نخستین بار در لالیگا امتیاز از دست داد.
توقف بارسلونا در شب رکورد شکنی مسی
بارسلونا یکشنبه شب در هفته پنجم لالیگا در نوکمپ به مصاف خیرونا رفت که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. آبی اناری ها از شروع بازی به دنبال گلزنی بودند. حمله های این تیم خیلی زود به نتیجه رسید و لیونل مسی در شب رکورد شکنی خود (بیشترین تعداد بازی یک بازیکن خارجی در لالیگا) توانست گل نخست تیمش را به ثمر برساند. ستاره آرژانتینی در دقیقه ۱۹ گلزنی کرد. در ادامه اتفاقی رخ داد که بازی را تحت تاثیر قرار داد. در دقیقه ۳۹ کلمنت لانگله با خطا بازیکن خیرونا را متوقف کرد. داور از طریق VAR این صحنه را مشاهده کرد و متوجه شد بازیکن بارسا به حریف خود ضربه زده است به همین خاطر به او کارت قرمز نشان داد. آبی اناری ها ۱۰ نفره به کار خود ادامه دادند و در دقایق پایانی نیمه اول دروازه شان توسط کریستین استوانی باز شد.

در نیمه دوم شاگردان ارنستو والورده تمام تلاش خود را کردند تا دروازه حریف کاتالانی خود را باز کنند. ضربه آزاد مسی به تیرک دروازه برخورد کرد. در ادامه خیرونا گل دوم را در دقیقه ۵۱ توسط استوانی به ثمر رساند تا مشکلات میزبان بیشتر شود.آبی اناری ها ناامید نشدند و به حمله های خود ادامه دادند. مسی چند ضربه آزاد زد اما به گل تبدیل نشد. در نهایت در یک حمله جرارد پیکه با ضربه سر بازی را به تساوی رساند. بارسا نمی خواست سه امتیاز این دیدار را از دست بدهد به همین خاطر باز هم حمله کرد اما نتوانست گل پیروزی را به ثمر برساند. آبی اناری ها پس از پنج هفته بالاخره در داربی کاتالونیا متوقف شدند و امتیاز از دست دادند. بارسلونا با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به رئال مادرید صدرنشین است.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: بارسلونا مسی