به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۷ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب : ۳۴۹۳۵

حمله فیس‌بوکی اين‌بار به دانيل‌ داوري

گروه ورزشی: توهین و بی ادبی در صفحات فیسبوک لیونل مسی، فرناندا لیما(مجری برزیلی) و آریا جسورو هاسه گاوا(بازیکن ایرانی الاصل شاغل در لیگ ژاپن) از سوی کاربران ایرانی کم بود حالا حمله به فیسبوک دانیل داوری هم به آن اضافه شده است.
حمله فیس‌بوکی اين‌بار به دانيل‌ داوري
برخی از هموطنان همیشه حاضر در شبکه‌های اجتماعی، پس از بازی دوستانه ایران و گینه که با اشتباهات گلر و باخت ایران همراه شد، دوباره فرصت را مغتنم شمرده و این‌بار با حضوری که چندان پرشور نیست، اقدام به راه‌پیمایی در فیس‌بوک کرده‌اند! پس از فتح صفحات شخصی لیونل مسی مهاجم تیم‌ملی آرژانتین که بحث جهانی به راه انداخت، لیما مجری برنامه قرعه‌کشی جام جهانی برزیل، مهاجمان تیم‌ملی بوسنی و مربی تیم‌ملی نیجریه (که تنها گناهشان همگروهی با ایران در جام‌جهانی است)، هاسه‌گاوای دو رگه، به دلیل حضور نیافتن در تیم‌ملی مورد عنایت آنها قرار گرفت تا بیشتر به حضور یا عدم حضور در کشورمان بی‌اندیشد!

در آخرین مورد از این حملات که هیچ ورزشکار یا مسئولی از گزند آنها در امان نیست، این‌بار دنیل داوری دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال ایران با استقبال سرد و گرم برخی از هموطنان مواجه شد تا اشتباهات قبلی را دیگر تکرار نکند. بعضی از آنها که از ادبیات بسیار تند و تیزی استفاده می‌کنند، در حمایت از دروازه‌بان سابق و مورد غضب کارلوس کی‌روش وارد میدان شده و برخی دیگر سنگربان برانشوایگ را تحت حفاظت خود دارند. البته جای نگرانی زیادی وجود ندارد، زیرا صفحه فیس‌بوک داوری از ژوئن 2013 تاکنون بروزرسانی نشده و احتمالا او با چنین پیام‌هایی روبرو نمی‌شود. اما پرسش اساسی این است که نفر بعدی این جنگ یک‌طرفه چه کسی خواهد بود و در میدان نبردی که سربازان آن از «هویت» مشخصی برخوردار نیستند، بالاخره، چه زمانی به صلح و آتش‌بس روی خواهند آورد؟

مرجع : بانک ورزش

مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۷ ۲۳:۵۸
میدونین اتسات های که تحقیر شده هستنددر جامعه، به دیگران فحش میدن و پرخاشگریشون زیاده انسان های با فرهنگ این کارارو انجام نمیدن. (211447)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۸ ۰۰:۳۰
بند کفش داوری میرزه به هزارتا مثل رحمتی (211449)
باب اسفنجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۸ ۰۱:۲۰
مهم رحمتی و داوری نیست مهم مردم با ادعای فرهنگ 7000 ساله هستن
بری پیج اون افراد رو بخونی همشون یه طوری از حقوق انسانی و مظلومین وایران باستان و ... حرف میزنن هر کی ندونه فکر میکنه اینها دنیا رو ول کردن شدن فعال حقوق بشر و محیط زیست و یه دوره هم با داریوش هم نشین بودن و نسلشون به خود آریوبرزن میرسه
یه جوری از بقیه انتقاد میکنن انگار خودشون چه .... کردن
مهم اینه که آنچه را برای خود میپسندیم برای دیگران نمیپسندیم (211465)
بي نام
United States
۱۳۹۲/۱۲/۱۸ ۰۱:۰۸
توروخدا فرهنگ مارو ببين وقتى هفت تير كشا وبابك زنجانيا واسه ما ميشن الگو به يه جوون نازنين حتك حرمت كردن عادى ميشه (211455)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۸ ۰۱:۱۲
ان شاالله در جام جهانی خواهد درخشید و ارزش های خود را نشون میده... (211460)
mohabat69
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۸ ۰۵:۵۳
ازاذل همیشه در صحنه ی فیسبوک که دهانشان را گر در 7 چشمه بشویند امیدی به پاکی نخواهد بود (211473)
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۸ ۰۷:۱۵
بخاطر یک عده آدمای بی فرهنگ ، متاسفانه فرهنگ هزاران ساله مملکت ما زیز سوال رفته . (211474)