به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۱ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : ۳۵۴۵۵
تساوی ارزشمند تراکتورسازی در قطر

تراکتورسازی ايران در صدر گروه‌D قرار گرفت

گروه ورزشي: دیدار تیم‌های لخویا قطر و تراکتورسازی ایران در هفته دوم از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در حالی با تساوی به پایان رسید که شاگردان تونی‌ اولیویه‌را با کسب یک امتیاز در زمین صدرنشین لیگ قطر، به صدرجدول رده‌بندی گروه C صعود کردند.
تراکتورسازی ايران در صدر گروه‌D قرار گرفت
هفته دوم از مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امشب چهارشنبه با برگزاری یک دیدار از گروه C پیگیری شد که نبرد دو تیم لخویا قطر و تراکتورسازی با تساوی به پایان رسید تا تراکتورسازی با کسب یک امتیاز از این بازی 4 امتیازی شده و موقتا به صدرجدول این گروه صعود کند.

بیشتر اتفاقات مهم این بازی در نیمه نخست رخ داد جاییکه ضربه پنالتی سباستین سوریا در دقیقه 17 درحالی از کنار دروازه راهی اوت شد که حامد لک جهت ضربه را تشخیص داده بود. همچنین در دقیقه 25 این بازی ضربه محمد ابراهیمی به تیر دروازه لخویا برخورد کرد. البته در دقیقه 30 ضربه ایستگاهی بازیکن قطر به تیر دروازه تراکتور اصابت کرد و توپ برگشتی را هم سوریا با بی‌دقتی به بالای دروازه زد. در دقیقه 39 هم حسن‌زاده یک موقعیت تک به تک را از دست داد تا تراکتورسازی نتواند گل نخست خود را به ثمر برساند.

در نیمه دوم هم دو تیم حملات نه چندان خطرناکی را روی دروازه همدیگر تدارک دادند اما در دقیقه 87 سعید دقیقی یک موقعیت صددرصد گلزنی را از دست داد. توپ برگشتی باعث ایجاد یک ضد حمله برای لخویا شد که محمد نصرتی با خطا روی بازیکن قطری و دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

در دقایق پایانی تیم میزبان که صدرنشین لیگ قطر هم بود، چندین حمله را روی دروازه تراکتورسازی انجام داد اما دفاع خوب بازیکنان این تیم تبریزی مانع از گلزنی تیم حریف شد تا در نهایت شاگردان اولیویه‌را یک امتیاز ارزشمند در زمین لخویا بدست آوردند.

حامد لک، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، حبیب گردانی، میلاد فخرالدینی، مهدی کریمیان، فرشاد احمدزاده (80- مسعود ابراهیم‌زاده)، مهدی کیانی، جواد کاظمیان، سعید دقیقی و محمد ابراهیمی نفرات تیم تراکتورسازی را در این بازی تشکیل دادند.

با این تساوی تیم تراکتورسازی 4 امتیازی شد و به صدرجدول گروه C صعود کرد. در ديگر ديدار اين گروه تیم العین امارات در زمین الاتحاد عربستان، با نتيجه 2-1 شكست خورد.

تونی اولیویرا در نشست خبری پس از بازی گفت: برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای این بازی داشتیم و بازیکنان تیم هم تصمیماتم را به درستی اجرا کردند و از آنها رضایت کامل دارم. سرمربی تراکتورسازی ایران در ادامه افزود: در نشست خبری قبل از گفتم ما شانس کمی برای صعود از گروه داریم زیرا در گروه‌مان تیم‌های بسیار بزرگی حضور دارند ولی امروز به خوبی توانستیم تیم قدرتمندی چون لخویا را کنترل کنیم و از امروز به بعد قطعا برای صعود فکر می‌کنم زیرا با بازی امروز دروازه‌های بسیار خوبی برای تیم ما باز شد.

ارسلان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۲۲ ۰۰:۵۴
یاشاسین (212375)