به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۰۶ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۳۶۴۴۶
منچستر‌سیتی 3 منچستر‌یونایتد 0

شکست تحقیر‌آمیز یونایتد در داربی منچستر

گروه ورزشي: تيم فوتبال منچستر‌سیتی در دیداری عقب افتاده از هفته بیست‌و هفتم لیگ برتر با 3 گل همشهري خود منچستر‌یونایتد را شکست داد.
داويد سيلوا ستاره اسپانيايي من سيتي ديشب گل نزد اما بهترين بازيكن تيمش بود
داويد سيلوا ستاره اسپانيايي من سيتي ديشب گل نزد اما بهترين بازيكن تيمش بود
این بازی معوقه از هفته بیست و هفتم لیگ برتر برگزار می شد؛ سیتی برای باقی ماندن در کورس قهرمانی به پیروزی در این بازی نیاز داشت. یونایتد نیز پس از پیروزی در دو بازی متوالی امید به پیروزی در این بازی داشت اما در همان ابتدا بازی اولدترافورد در شوک فرو رفت؛ در دقیقه یک ادین ژکو موفق شد از توپ برگشتی سمیر نصری که به تیرک دروازه برخورد کرده بود استفاده کند و دروازه یونایتد را باز کند.

پس این گل زودهنگام بازی کمی آرام تر شد تا اینکه در دقیقه 18 ضربه زیبای ژکو را مهار کرد؛ پس این ضربه فشار حملات منچستر یونایتد بیشتر شد و در بهترین فرصت منچستر یونایتد در نیمه اول مرونه فلینی موفق نشد دروازه جو هارت را باز کند. در ادامه نیز خوان ماتا، خرید زمستانی شیاطین سرخ موفق نشد از فرصت پیش آمده استفاده کند و فرصت خوبی را از دست داد.

نیمه دوم اما با بیرون رفتن تام کلورلی، بدترین بازیکن منچستر یونایتد و آمدن شینجی کاگاوا هواداران یونایتد به بازگشت تیمشان امیدوار شدند. این امید اما با گل دقیقه 56 ادین ژکو از بین رفت؛ ژکو موفق شد با استفاده از ارسال بی‌نقص و غفلت مدافعان یونایتد به ویژه ریو فردیناند دروازه دخیا را باز کند.

پس از گل دوم سیتی بازی کمی متعادل تر دنبال شد؛ آمدن چیچاریتو و والنسیا نیز کمکی به تیم نگون بخت منچستر یونایتد نکرد. در آخرین دقیقه بازی نیز یایا توره موفق شد با محو کردن اورا به زیبایی دروازه یونایتد را باز کند تا منچستر یونایتد پس از شکست سنگین در برابر لیورپول این بار مغلوب منچستر سیتی شود.

به این ترتیب منچستر‌یونایتد برای اولین بار در تاریخ در دو بازی رفت و برگشت برابر لیورپول و منچستر‌سیتی در یک فصل شکست خورد.با این پیروزی منچستر سیتی با دو بازی کمتر نسبت به چلسی با 66 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفت؛ یونایتد نیز با 51 امتیاز در جایگاه هفتم باقی ماند.
ديگر نتایج ديدارهاي ديشب:
آرسنال 2 - سوآنزی 2
نیوکاسل صفر - اورتون 3