به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۳۶۵۵۷۷

کشف وحید امیری جدید در اصفهان

کشف وحید امیری جدید در اصفهان
گروه ورزشی: زننده ۲ گل از ۴ گل سپاهان به تراکتور، بازیکنی بود که فصل قبل در لیگ ۲ بازی می‌کرد. گل دقیقه هفتم بازیکنی کمتر شناخته شده، تنور مسابقه سپاهان و تراکتور را داغ کرده بود. او تا پیش از زمان استراحت بین دو نیمه که تعویض شود، گل دوم خودش را هم زد تا حسابی نگاه‌ها جلبِ او شود. این بازیکن، عیسی مرادی است که فصل گذشته در لیگ ۲ بازی می‌کرد. مرادیِ ۲۵ ساله سابقه بازی در نفت ایرانیان، پاراگ تهران، شهدای رزکان کرج و دارایی تهران را در کارنامه دارد. او فصل گذشته در لیگ ۲ بازی می‌کرد که در بین تعطیلات دو فصل، اتفاقی جالبی برایش رخ داد.

عیسی مرادی با ۱۷ گل زده، سابقه آقای گلی در لیگ ۳ را دارد. او سپس در لیگ ۲ هم نمایش درخشانی داشت تا برای این فصل، نظر خوشه طلایی ساوه را جلب کند. تیمی که در لیگ یک بازی می‌کند. در روند ترقی مرادی که هر فصل، به یک لیگ بالاتر صعود می‌کرد، یک دیدار دوستانه سرنوشت او را تغییر داد.

آخرین دیدار دوستانه سپاهان پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر، تقابل با خوشه طلایی ساوه بود. دیداری که شاگردان مورایس با ۴ گل حریف لیگ یکی‌شان را شکست دادند. در آن بازی علاوه بر بردی درخشان و افزایش روحیه بازیکنان پیش از آغاز لیگ، مورایس یک دستاورد دیگر هم داشت. او از تیم حریف، مهاجمی را زیر نظر گرفت که خیلی زود، درخواست قراردادی طولانی‌مدت با او را به باشگاه داد. عیسی مرادی، بازیکنی بود که بدون بازی رسمی برای خوشه طلایی، مستقیم از لیگ ۲ به لیگ برتر رسید. سپاهان موفق به جلب رضایت مدیران این باشگاه و مهدی پاشازاده، سرمربی خوشه طلایی شد تا با قراردادی ۵ ساله مرادی را جذب کند.

مرادی برای پوشیدن لباس سپاهان در دیداری رسمی، تا هفته پنجم صبر کرده بود. دیداری که سپاهان در دربی اصفهان برای فرار از تساوی نیاز به گل داشت، ولی مورایس اقدام به تعویض شهریار مغانلو، گلزن تیمش در آن مسابقه کرد. مرادی برای زدن گل هم ۵ هفته دیگر صبر کرد تا اینکه در دومین بازی‌اش در ترکیب اصلی، بالاخره گل زد. عیسی مرادی با حرکت انفرادی و تماشایی، دروازه محمدرضا اخباری را باز کرد. مرادی تا پیش از این گل، ۷ شوت در این فصل زده بود که فقط یکی از آن‌ها در چارچوب بود. با این گل، اما مرادی اعتماد به نفسش را پس گرفت و شوت بعدی‌اش را هم گل کرد. نمایشی که پاسخی به اعتماد مورایس بود. روند پیشرفت عیسی مرادی شبیه به وحید امیری بود که در ۲۵ سالگی پله‌های ترقی را از لیگ‌های پایین‌تر پیمود و در نهایت در لیگ برتر درخشید. حالا باید دید که در ادامه فصل درخشش مرادی در لیگ برتر هم ادامه پیدا می‌کند یا زدن ۲ گل به تراکتور، فقط یک جرقه بود.
برچسب ها: وحید امیری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها