به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۹
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۰ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۳۶۶۸۹

سردار آزمون: پيشنهاد آرسنال جدی است

گروه ورزشي: مهاجم تيم فوتبال روبين‌کازان روسيه گفت: از پيشنهاد تيم‌های ميلان و يوونتوس خبر ندارم و چيزی در اين باره نشنيده‌ام اما درخواست آرسنالی‌ها جدی است.
سردار آزمون: پيشنهاد آرسنال جدی است
سردار آزمون در گفت‌وگو با تسنيم، در خصوص پيشنهاد ۲ ميليون پوندی آرسنال برای جذب وی اظهار داشت: پيش از اين صحبت کوتاهی با مسئولان باشگاه آرسنال داشته‌ام و بعد از آن کارها توسط باشگاه روبين‌کازان پيگيری می‌شود اما از اينکه اين خبر را شنيدم، خوشحالم. وی افزود: پيش از اين استعدادياب‌های باشگاه آرسنال بازی‌های مرا تماشا کرده‌اند و در اردوی اسپانيا که بوديم شرايطم را ارزيابی کردند. حتی درباره سن و سال و مدت قراردادم با روبين‌کازان هم سؤالاتی پرسيدند و قرار شد بعد از ارزيابی کلی تصميم‌گيری کنند.

مهاجم ايرانی روبين‌کازان در پاسخ به اين سؤال که چقدر به حضور در ليگ برتر انگليس و آرسنال علاقمند است، گفت: مسلماً ليگ برتر انگليس بهترين ليگ فوتبال دنيا است و هر بازيکنی آرزو دارد در اين ليگ و تيمی چون آرسنال بازی کند. البته در حال حاضر قصد ندارم تمرکزم را با اين پيشنهاد از دست بدهم و به همين دليل تمام تمرکزم روی روبين‌کازان و تيم ملی است. سايت روزنامه مترو به جز پيشنهاد ۲ ميليون پوندی آرسنال از پيشنهاد ميلان و يوونتوس ايتاليا به مهاجم ايرانی روبين‌کازان نيز خبر داده بود. سردار آزمون در اين خصوص خاطرنشان کرد: از پيشنهاد تيم‌های ميلان و يوونتوس خبر ندارم و چيزی در اين باره نشنيده‌ام.

وی همچنين تاکيد کرد: با من فقط صحبت‌های کوتاهی درباره پيشنهاد آرسنال شده و اين پيشنهاد هم جدی است اما همان طور که گفتم تمرکزم روی بازی‌های باقی مانده روبين‌کازان و حضور در تيم ملی است. مهاجم تيم روبين‌کازان در خصوص اينکه چقدر اميدوار است کی‌روش او را به تيم ملی دعوت کند، گفت: تنها کاری که می‌توانم انجام دهم تلاش زياد است و مسلماً در تمرينات و بازی‌های روبين‌کازان ۲ برابر تلاش می‌کنم. مطمئن هستم کادر فنی تيم ملی و آقای کی‌روش بازی‌های من را می‌بينند و اگر حقم باشد به تيم ملی دعوت می‌شوم. آزمون در پايان تصريح کرد: حضور در جام جهانی آرزوی من است و اميدوارم بتوانم با تيم ملی در برزيل حاضر باشم. حضور در اين مسابقات می‌تواند به بازيکنان جوانی چون من کمک زيادی بکند. برای حضور در جام جهانی تمام تلاشم را خواهم کرد.

ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۰ ۱۱:۱۰
حضور سردار آزمون در لیگ جزیره باعث غرور ترکمنها و گلستان خواهد بود (214461)
darab
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۰ ۱۴:۳۱
فوتبالیست های جوان ایرانی به جای آرایش کردن و حاشیه پردازی یاد بگیرند (214511)
ایری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۰ ۱۵:۴۸
واقعاً غرور آفرین است اشکهایم هنگام خواندن خبر نا خداگاه سرازیر شدن. (214528)