به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۳۶۶۹۸۷
ادعای موندودپورتیوو

تردیدهای جدی در بارسلونا برای جذب ستاره رئال

تردیدهای جدی در بارسلونا برای جذب ستاره رئال
گروه ورزشی: شایعات علاقه بارسلونا به مارکو آسنسیو از چند هفته پیش منتشر شدند و گمانه‌زنی‌ها در این رابطه همچنان ادامه دارد. قرارداد آسنسیو با رئال در پایان فصل به اتمام می رسد و باشگاه هنوز به او پیشنهاد تمدید نداده است. هرچند در روزهای اخیر اخباری درمورد احتمال ارائه پیشنهاد تمدید به آسنسیو منتشر شده اما در حال حاضر او بیشتر به جدایی نزدیک است تا ادامه کار در باشگاه مادریدی.

بارسا برای جذب آسنسیو دلایل خوب و قابل قبولی دارد. او 26 ساله است و یکی از ملی‌پوشان فوتبال اسپانیا محسوب می شود. انتقال او هزینه‌ای نخواهد داشت، هرچند باید به او برای این انتقال مبلغی به عنوان پاداش داده شود. او از رئال مادرید به بارسا خواهد رفت و انتقالی پر سر و صدا خواهد بود. انتقالی که قطعا ضربه‌ای به رئال محسوب می شود با این حال در میان مدیران باشگاه بارسلونا هستند کسانی که به این انتقال تردیدهایی جدی دارند و معتقدند که تیم به تقویت در پست های دیگر نیاز بیشتری دارد.

در پست آسنسیو، بارسلونا با ترافیک بازیکن روبرو است. عثمان دمبله و رافینیا اصلی ترین گزینه های ژاوی برای بازی در بال راست هستند. آسنسیو به عنوان هافبک تهاجمی نیز کار ساده ای در بارسا نخواهد داشت و آنجا هم رقبای زیادی دارد. اولویت بارسلونا جذب یک جانشین مناسب برای سرخیو بوسکتس و نیز تقویت دفاع راست است. به خصوص بارسا در دفاع راست با معضلی جدی روبرو است و نه سرجی روبرتو و نه ژول کُنده، مدافعان راست تخصصی نیستند. هکتور بیرین هم مدافعی قابل اعتماد نشان نداده است. بدون شک اگر آسنسیو با رئال تمدید نکند، همچنان یکی از گزینه های بارسلونا برای تابستان بعد خواهد بود و گمانه زنی ها در مورد آینده او ادامه خواهد داشت ولی در حال حاضر نمی توان با اطمینان گفت که بارسلونا برای جذب او اقدام خواهد کرد یا خیر.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها