به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۳۶۸۴۲۴

لیست نهایی تیم ملی کرواسی اعلام شد

لیست نهایی تیم ملی کرواسی اعلام شد
گروه ورزشی: کمتر از دو هفته تا آغاز رقابت های جام جهانی باقی مانده و تیم های حاضر در این تورنمنت به تدریج لیست 26 نفره بازیکنان خود را اعلام می کنند. تیم ملی کرواسی در دوره گذشته نمایشی فراتر از تصور داشته و موفق شد به دیدار فینال راه پیدا کند. اما آنها در آخرین مسابقه مغلوب فرانسه شده و در نهایت نتوانستند برای اولین بار در تاریخ عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.
تیم ملی کرواسی در این دوره در گروه هفتم مسابقات با تیم های بلژیک، کانادا و مراکش در یک گروه قرار داشته و یکی از بخت های مسلم صعود به دور بعد محسوب می شود. وجود ستاره های بزرگ به خصوص در خط میانی، باعث شد تیم ملی کرواسی باز هم شانس خوبی برای رسیدن به مراحل پایانی این مسابقات داشته و این تیم با رهبری لوکا مودریچ، دوباره می تواند شگفتی ساز جام جهانی پیش رو لقب بگیرد.
لیست نهایی تیم ملی کرواسی به شرح زیر است:
دروازه‌بانان: دومینیک لیواکوویچ (دینامو زاگرب)، ایویکا ایووسیک (اوسیک)، ایوو گربیچ (اتلتیکو مادرید)
مدافعان: دوماگوی ویدا (آاک آتن)، دژان لوورن (زنیت سن پترزبورگ)، بورنا باریشیچ (رنجرز)، یوسیپ یورانوویچ (سلتیک)، جوسکو گواردیول (لایپزیش)، بورنا سوسا (اشتوتگارت)، یوسیپ استانیسیچ (بایرن مونیخ)، مارتین ارلیک (ساسولو)، یوسیپ سوتالو (دیناموزاگرب)
هافبک ها: لوکا مودریچ (رئال مادرید)، متئو کواچیچ (چلسی)، مارسلو بروزوویچ (اینتر)، ماریو پاسالیچ (آتالانتا)، نیکولا ولاسیچ (تورینو)، لورو ماجر (رن)، کریستین ژاکیچ (اینتراخت فرانکفورت)، لوکا سوچیچ (سالزبورگ)
مهاجمان: ایوان پریشیچ (تاتنهام)، آندری کراماریچ (هوفنهایم)، برونو پتکوویچ (دینامو زاگرب)، میسلاو اورسیچ (دینامو زاگرب)، آنته بودیمیر (اوساسونا)، مارکو لیواجا (هایدوک اشپلیت)
برچسب ها: تیم ملی کرواسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها