به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب : ۳۷۳۴۷۶
نیکولا ولاسیچ:

برزیل یا کره؟ برای کرواسی فرقی ندارد

برزیل یا کره؟ برای کرواسی فرقی ندارد
گروه ورزشی: بعد از صعود دراماتیک کرواسی به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی بعد از پیروزی دشوار مقابل ژاپن در ضربات پنالتی، نیکولا ولاسیچ یکی از ستاره‌های محبوب کرواسی بین هواداران فوتبال این کشور است چرا که او اولین پنالتی تیمش را به گل تبدیل کرد.
نیکولا ولاسیچ، هافبک تهاجمی باشگاه تورینو، در وقتهای اضافه این دیدار و در دقیقه 99 به جای متئو کواچیچ، ستاره نامدار کروات‌‌ها، وارد میدان شد و مشخص بود که سرمربی کرواسی برای پنالتی زدن او حساب ویژه‌ای باز کرده است.
به انتخاب دالیچ او برای شلیک اولین ضربه پنالتی کرواسی پشت توپ قرار گرفت و موفق شد توپ را وارد دروازه گلر ژاپن کند. کروات‌ها در نهایت به لطف درخشش دروازه‌بان‌شان در پنالتی‌ها 3-1 از ژاپن عبور کردند تا در مجموع 4-2 پیروز این مسابقه شده و به مرحله یک‌چهارم برسند.


ولاسیچ در پایان بازی به خبرنگاران گفت:
این بازی نشان داد چه تیم بزرگی هستیم
این بازی نشان داد ما چه جور تیمی هستیم و چه اتحادی داریم. تیمی که مقابل ژاپن اول عقب افتاد ولی برگشت و حاکم میدان شد. خیلی خوب بودیم. به همه تبریک می‌گویم، به هم‌تیمی‌ها و هواداران.
در تمرین‌ها پنالتی‌ تمرین کرده بودی؟
بله. تمرین کرده بودیم. امروز مشخص شد که ژاپن تصادفی آلمان و اسپانیا را شکست نداده بود. ولی ما نقاط قوت و ضعف‌شان را می‌شناختیم. خیلی خوشحالم ولی باید این را بگویم که ژاپن قابل ستایش است.
دوست داری در مرحله بعد با برزیل بازی کنید یا کره؟
به نظرم برزیل می‌برد ولی در جام جهانی هیچ چیز قطعی نیست. دیدید تا اینجا چقدر شگفتی داشتیم. همه چیز ممکن است و ما بدون توجه به این حرفها به حرکت‌مان به سمت جلو ادامه می‌دهیم.
برچسب ها: تیم ملی کرواسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها