به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۳۷۴۷۷

تامین پهنای‌باند مورد نیاز ثبت‌نام یارانه​ها

گروه فناوري: با نزدیک شدن به آغاز ثبت نام یارانه نقدی، شرکت ارتباطات زیرساخت آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با سازمان هدفمندی یارانه‌ها به منظور ارایه خدمات ثبت نام اینترنتی دریافت یارانه نقدی اعلام کرده است.
تامین پهنای‌باند مورد نیاز ثبت‌نام یارانه​ها
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت اظهار کرده است: این شرکت به عنوان متولی تأمین پهنای باند اینترنت کشور به منظور رفاه هرچه بیشتر هموطنان عزیز برای ثبت نام اینترنتی دریافت یارانه نقدی در کشور آماده هرگونه همکاری و مساعدت با سازمان هدفمندی یارانه جهت دسترسی اینترنتی است. مهدی خدایی در ادامه تصریح کرد: شبکه ارتباطات زیرساخت در حال حاضر با توجه به گستردگی آن در سراسر کشور وضعیت مطلوبی داشته و هیچ گونه اختلالی در شبکه وجود ندارد و این شرکت با توجه به امکانات بالای فنی خود آمادگی دارد، در صورتی که سازمان هدفمندی یارانه جهت اجرای ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی نیاز به پهنای باند بیشتری برای دسترسی هموطنان عزیزمان است، این پهنای باند را تامین کند.

وی افزود: علاوه بر تامین پهنای باند اینترنتی، امکان میزبانی سایت آن سازمان را همراه با امنیت، کیفیت و سرعت بالاتر در این شرکت فراهم است و با توجه به توانمندیهای فنی موجود، مشکلی در سرویس دهی از طرف این شرکت وجود ندارد.
مرجع : ايسنا