به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۳۸۰۰۸۸

اولین پیشنهاد پرید: پاسخ منفی زیدان به آمریکا

اولین پیشنهاد پرید: پاسخ منفی زیدان به آمریکا
گروه ورزشی: زیدان پس از قطع همکاری با رئال مادرید همچنان از دنیای فوتبال دور است اما حالا کم کم آماده می‌شود تا بار دیگر هدایت تیمی را برعهده بگیرد. 
پیش از این بسیاری معتقد بودند که او قرار است سرمربی بعدی تیم ملی فرانسه باشد اما دیدیه دشان روز گذشته قراردادش را با فدراسیون فوتبال فرانسه تا سال 2026 تمدید کرد تا شانس زیدان برای حضور روی نیمکت تیم ملی کشورش از بین برود. 
یوونتوس هم یکی از گزینه‌های محتمل برای این سرمربی سابق رئال مادرید به حساب می‌آمد اما مکس آلگری هم شب گذشته هشتمین برد متوالی و کلین شیت تیمش را جشن گرفت تا شاید گزینه‌های او بیش از پیش محدود شود.
1783150
حالا روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده که فدراسیون فوتبال آمریکا پیشنهادی را به زیدان ارائه کرده بود تا او را به عنوان جانشین گرگ برهالتر انتخاب کند. این پیشنهادی جذاب با دستمزد بالا و چشم انداز حضور روی نیمکت یکی از میزبان‌های جام جهانی 2026 بود. 
اما حتی این پیشنهاد جذاب از نظر ورزشی و شخصی هم نتوانست زیدان را متقاعد کند و او دست رد به سینه فدراسیون فوتبال فرانسه زد تا همچنان خبری از بازگشتش به دنیای مربیگری به این زودی نباشد. 
تیم ملی آمریکا اخیرا با مشکلاتی درباره ادامه همکاری با برهالتر روبرو شده که ممکن است تمدید قرارداد با او را منتفی کرد و هدایت این تیم فعلا برعهده آنتونی هادسون، کمک مربی این تیم در جام جهانی است.
برچسب ها: زین الدین زیدان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها