به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۳۸۸۲۴

گارسيا: شانس قهرماني را حفظ کرديم

گروه ورزشي: سرمربي رم پس از پيروزي ارزشمند در آرتميو فرانچي تاکيد کرد تيمش همچنان شانس قهرماني خود را حفظ کرده است.
گارسيا: شانس قهرماني را حفظ کرديم
رم در ديدار هفته سي و چهارم ليگ ايتاليا با نتيجه يک بر صفر مقابل فيورنتينا به برتري رسيد. راجا ناينگولان در دقيقه 26 تنها گل اين ديدار را وارد دروازه ويولا کرد تا تيمش را 82 امتيازي کرده و در جايگاه دوم جدول حفظ کند. فيورنتينا هم با 58 امتياز رتبه چهارم کالچو را در اختيار گرفته است.

رودي گارسيا در خصوص اين ديدار عنوان کرد: وقتي مي‌بينم شاگردانم هر روز خوب بازي مي‌کنند و به کيفيت فوتبال خود در هر منطقه‌اي آگاهند، به وضوح از نتيجه به دست آمده خوشحال مي‌شوم و مي‌دانم که تيمم شايسته کسب آن بوده است. همه مي‌دانند که ما هنوز هم در رده دوم هستيم و شانس رسيدن به عنوان قهرماني را از دست نداده‌ايم. حضور در زمين فيورنتينا سخت بود. همه مي‌دانند که ويولا تيمي بسيار سخت‌کوش و قدرتمند است و در زمين خودش به سختي مي‌توان بر آنها پيروز شد.

گارسيا در ادامه تاکيد کرد: از حالا چهار بازي در پيش داريم و از اينکه مي‌توانيم به ليگ قهرمانان اروپا سال بعد راه پيدا کنيم اطمينان داريم. فصلي فوق العاده را سپري مي‌کنيم و خودمان را براي رويارويي با ميلان آماده مي‌کنيم و اميدواريم بتوانيم در ادامه فصل هم امتيازهاي لازم را کسب کنيم.