به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۳۹۰۸۰۱
فیورنتینا امشب بهتر از ما بازی کرد

پیولی: مقابل تاتنهام، میلان متفاوتی خواهید دید

پیولی: مقابل تاتنهام، میلان متفاوتی خواهید دید
گروه ورزشی: میلان امشب در یکی از بازی‌های هفته بیست و پنجم سری آ با نتیجه 2-1 مقابل فیورنتینا شکست خورد تا شانس صعود به رده دوم را از دست داده و با 47 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. استفانو پیولی بعد از این شکست تاکید کرد که تیم متفاوتی مقابل تاتنهام در دور برگشت چمپیونزلیگ خواهیم دید.
او بعد از پاره شدن نوار بردهای متوالی تیمش بعد از چهار دیدار گفت: "به خوبی برای این بازی آماده شده بودیم اما فیورنتینا به ویژه در نیمه اول، انرژی و کیفیت بهتری نسبت به ما ارائه کرد و در بیشتر نبردها پیروز بود. در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و موقعیت‌هایی برای زدن گل تساوی داشتیم. به طول کلی عملکرد تیم در نیمه اول به اندازه کافی خوب نبود و در شروع نیمه دوم نیز نباید آن پنالتی را می‌دادیم."
1828530
سرمربی میلان افزود: "امشب نتوانستیم همان تیمی باشیم که هفته گذشته مقابل آتالانتا بودیم. فیورنتینا امشب بهتر از ما بازی کرد اما نه به این دلیل که ذهن ما درگیر بازی با تاتنهام است. ما باید در بسیاری از بخش‌ها بهتر از این عمل می‌کردیم. بازی‌های زیادی در این فصل باقی مانده اما این شکستی بود که می‌شد آن را متحمل نشد."
تاتنهام حریف روز چهارشنبه میلان در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ نیز بازی این هفته خود در لیگ برتر را با شکست (1-0 مقابل وولوز) به پایان رساند. پیولی که تیمش دیدار رفت را 1-0 پیروز شده در خصوص شرایط دو تیم برای این دیدار حساس گفت: "بازی روز چهارشنبه یک بازی کاملا متفاوت خواهد بود که شرایط خاص خود را دارد. ما تحت تاثیر عملکرد بازی امروز نخواهیم بود، همان‌طور که فکر نمی‌کنم دو شکست اخیر تاثیری روی عملکرد تاتنهام داشته باشد. بازی بسیار مهمی برای هر دو تیم به شمار می‌رود و هر دو با حداکثر توان بازی خواهیم کرد."
1828531
قهرمانی فصل گذشته میلان تا حد زیادی به خاطر عملکرد خارج از خانه قابل توجه این تیم بود؛ چیزی که با 4 شکست و 4 مساوی در خانه حریفان، شاهد تکرارش نیستیم. سرمربی روسونری با قبول این نقطه ضعف تاکید کرد: "این درست است اما با توجه به آماری که همیشه داشتیم عجیب به نظر می‌رسد. ما باید تلاش کنیم که در ادامه فصل نتایج بهتری کسب کنیم چرا که کیفیت میلان بیشتر از آن چه که در بازی امشب دیدیم، است."
برچسب ها: آث میلان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها