به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۳۹۵۹۶۱
یحیی توره:

همه اروپا از رئال می‌ترسند، رئال از بارسلونا!

همه اروپا از رئال می‌ترسند، رئال از بارسلونا!
گروه ورزشی: یحیی توره بین سال‌های 2007 تا 2010 بازیکن بارسلونا بود و با این تیم فاتح لیگ قهرمانان نیز شد. او سپس راهی سیتی شد و در این تیم نیز درخشان بازی کرد. توره که اکنون در آکادمی فوتبال تاتنهام مشغول فعالیت است، در مصاحبه با مارکا در مورد ال‌کلاسیکوی امشب در نیمه نهایی کوپا دل ری صحبت کرد.
1838841
بارسا بازی رفت را در برنابئو 0-1 از رئال برده ولی همه از روحیه و اعتماد به نفس بالای رئال در کامبک‌زدن آگاهند: «بله، قطعا همین‌طور است. رئال همیشه کیفیت فنی بالا و ذهنیت بزرگی دارد و همه این را می ‌انیم. آنها از این حیث متفاوت با هر باشگاه دیگری هستند. هر بار برابر رئال قرار گرفتم، این حس را داشتم که می توانند پیروز شوند. رئال همیشه این ترس را به شما القا می‌کند. آنها در دقایق پایانی اگر عقب باشند، تبدیل به تیم دیگری می‌شوند و هر کاری برای عوض کردن نتیجه انجام می‌دهند. در اروپا همه از رئال می‌ترسند، ولی معتقدم رئال از بارسا واهمه دارد. همیشه همین‌طور بوده است.»
1838842
توره ادامه داد: «بارسا بازی رفت را برده، ولی امشب هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. بازی پرتنش و حساسی است. من کار بارسا در بازی امشب را دشوار می‌بینم. برتری بازی رفت تضمینی برای صعود نیست، ولی به عنوان یک هوادار بارسا امیدوارم بتوانند راهی فینال شوند. پس از یکی دو سال سخت، ژاوی توانسته تیم خوبی درست کند و در بازی رفت هرچند بارسای همیشگی را ندیدیم، ولی در هر صورت مهم کسب پیروزی در زمین رئال بود. فکر نمی‌کنم بازی امشب مساوی تمام شود و یکی برنده خواهد شد. بارسا دوست دارد زیبا بازی کند و برنده شود، ولی معتقدم برابر رئال، کسب پیروزی به هر شکل کافی است.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها