به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب : ۳۹۷۱۳۱
رئال شانس اول صعود است

آلابا: از دقیقه یک باید نفس چلسی را بگیریم

آلابا: از دقیقه یک باید نفس چلسی را بگیریم
گروه ورزشی: رئال مادرید فردا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان چلسی است و هفته بعد در بازی برگشت باید در استمفوردبریج به میدان برود. فصل قبل رئال در همین مرحله چلسی را حذف کرد.
1851135
داوید آلابا در نشست خبری این بازی گفت: «تیم اعتماد به نفس بالایی دارد و هدف ما صعود به مرحله بعد است. فشارها در رئال به خصوص در لیگ قهرمانان بالاست ولی به آن عادت داریم. می‌خواهیم به نیمه نهایی برویم.»
پس از شکایت الکس بائنا، بازیکن ویارئال، از فده والورده، آلابا در این نشست از ستاره اروگوئه‌ای حمایت کرد: «فده حمایت همه ما را با خودش دارد. او الان کاملا روی بازی با چلسی متمرکز است و چیز بیشتری نمی‌توانم بگویم.»
آلابا در مورد پست مورد علاقه‌اش گفت: «من بازیکنی چند پسته هستم ولی در دفاع وسط راحت‌ترم. در هر صورت هر جا که مربی بخواهد بازی خواهم کرد. در دوران فوتبالم در پست‌های مختلفی بازی کرده‌ام و الان در دفاع وسط یا چپ بیشتر بازی می‌کنم.»
افت کیفی در فصل جاری: «متاسفانه در فصل جاری زیاد مصدوم شده‌ام و این روی کیفیت بازی من هم اثر منفی گذاشته است. سخت تمرین می‌کنم و اعتماد به نفس بالایی دارم.»
رئال مادرید بی‌خیال لالیگا شده؟ «ما همیشه دوست داریم قهرمان لالیگا شویم و باید در 10 بازی بعدی و تا زمانی که از لحاظ ریاضی شانس قهرمانی داریم، مبارزه کنیم. ما لالیگا را رها نکرده‌ایم.»
1851136
آلابا در مورد چلسی گفت: «از همان جلوی زمین باید چلسی را پرس کنیم. از دقیقه یک باید پرفشار، باانگیزه و جدی باشیم؛ چون چلسی تیم بزرگی است. نباید یک لحظه هم از بازی غافل شویم. شاید چلسی در فصل جاری نتوانسته مثل سابق کار کند ولی همچنان تیم بزرگی است و هرگز نباید تصور کرد بازی ساده‌ای پیش رو داریم.»
ترس چلسی و دیگر حریفان از رئال در برنابئو: «فکر نمی‌کنم فردا چلسی با ترس وارد زمین شود ولی باید کاری کنیم که خیلی زود تحت تاثیر کیفیت بازی و جو ورزشگاه قرار بگیرند. برنابئو ورزشگاه خاصی است و بازی برای حریفان در آن دشوار است. هواداران نیز در لیگ قهرمانان عالی از تیم حمایت می‌کنند.»
رأی به مسی به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا: «گفته بودم که من به تنهایی رأی ندادم. به عنوان کاپیتان اتریش، رأی من رأی نهایی همه بازیکنان تیم ملی بود.»
1804972
آینده آنچلوتی: «عالی خواهد شد اگر او فصل بعد نیز با ما ادامه دهد. همه کارلو آنچلوتی و اعتبارش در دنیای فوتبال را می‌شناسیم.»
شانس بیشتر رئال برای صعود: «رئال همیشه شانس اول صعود است ولی باید در زمین این را اثبات کنیم.»
نبرد سیتی-بایرن مونیخ: «من طبعا هوادار بایرن در بازی امشب هستم. سال‌ها بازیکن بایرن بودم و این باشگاه نقش مهمی در فوتبال من داشته است. قطعا رقابت جذابی خواهد شد و ببینیم چه تیمی صعود خواهد کرد.»
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها