به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۳۹۷۴۲۴

ترامپ همچنان محبوب‌ترین‌ فرد جمهوری‌خواهان

گروه بین‌الملل: تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند در انتخابات ۲۰۲۴، دونالد ترامپ با اقتدار از دیگر رقبای جمهوری‌خواه خود پیشی می گیرد
ترامپ همچنان محبوب‌ترین‌ فرد جمهوری‌خواهان
نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند دونالد ترامپ ۷۶ ساله که ۳۰ مارس به اتهام رشوه دادن به یک بازیگر فیلم‌های پورن دادگاهی شد، همچنان از ران دسانتیس، فرماندار جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا، محبوب‌تر است و اغلب جمهوری‌خواهان می‌خواهند در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴، دونالد ترامپ نامزد آن‌ها باشد.
دو نظرسنجی درباره فهرست نامزدهای موردعلاقه جمهوری‌خواهان برای انتخابات‌ ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ نشان می‌دهد که ترامپ با اقتدار، جایگاه نخست را در اختیار دارد. بر اساس نظرسنجی رویترزــ‌ایپسوس، ترامپ ۷۶ ساله با کسب ۵۸ درصد آرا می‌تواند جمهوری‌خواهان را در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری رهبری کند. رقیب او، فرماندار فلوریدا، تنها ۲۱ درصد از آرا را از آن خود کرده است و هنوز شخصیت یا رهبر سیاسی دیگری در میان جمهوری‌خواهان محبوبیت این دو چهره را ندارد که حزب بخواهد در انتخابات سال ۲۰۲۴ روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کند.
 در نظرسنجی دیگری هم که اواخر مارس برگزار شد، دونالد ترامپ با ۵۷ درصد آرا در صدر سیاستمداران محبوب جمهوری‌خواهان قرار گرفت.
نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهند که اتهام‌های جدید علیه ترامپ نه تنها از محبوبیت او نکاسته‌اند بلکه با وجود این اتهام‌ها و دادگاهی شدن، علاقه به ترامپ در میان جمهوری‌خواهان افزایش پیدا کرده است. با این حال محبوبیت دونالد ترامپ در ایالات متحده همچنان کمتر از جو بایدن ۸۳ ساله است. رئیس‌جمهوری فعلی ایالات متحده هرچند مثل همکار سابقش، باراک اوباما، از محبوبیتی استثنایی برخوردار نیست، در نظرسنجی‌ها، همچنان از دونالد ترامپ پیشی می‌گیرد. با این حال آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که محبوبیت بایدن هم نسبت به ماه‌های گذشته کاهش یافته و به ۴۴ درصد رسیده است. در حالی که در ژانویه ۲۰۲۳ محبوبیت جو بایدن در سراسر ایالات متحده بیش از ۴۸ درصد بود.
برچسب ها: دونالد ترامپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها