به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۳۹۹۶۶۹

توخل و کان یک ماه تا اخراج فاصله دارند

توخل و کان یک ماه تا اخراج فاصله دارند
گروه ورزشی: روند نزولی بایرن مونیخ از زمانی که ناگلزمان را برکنار کرده و توماس توخل را به جای او نشانده، شدت بیشتری گرفته است.  
این تیم از لیگ قهرمانان به دست سیتی و از جام حذفی آلمان به دست فرایبورگ حذف شده و این هفته صدر جدول بوندس‌لیگا را نیز به دورتموند سپرد تا بجران جدی در باشگاه شکل بگیرد و گمانه‌زنی‌ها پیرامون آینده کان، مدیرعامل، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی و توخل، سرمربی تیم، شدت بگیرد. 
اکنون روزنامه بیلد گزارش داده، هیات مدیره ناظر بایرن مونیخ تنها 5 روز قبل از بازی آخر فصل در زمین کلن، جلسه می‌گذارد تا درباره آینده این 3 نفر تصمیم‌گیری کند.
کان 53 ساله از تابستان 2021 مدیرعامل باشگاه شده و قرارداد فعلی‌اش تا پایان سال 2024 اعتبار دارد. دروازه‌بان سابق تیم ملی آلمان قصد استعفا هم ندارد، بنابراین فقط در صورت اخراج از باشگاه می‌رود. او در پاسخ به سوالی درباره احتمال استعفایش گفت: «تنها هدف من، تمام کردن لیگ با جام قهرمانی است. بعد در فصل جدید یک حمله جدی به جام‌ها خواهیم داشت.» 
صالح‌حمیدزیچ 46 ساله و اهل بوسنی از سال 2017 مدیر ورزشی باواریایی‌ها است.
توخل 49 ساله از 7 بازی اولش در بایرن تنها 2 برد به دست آورده، اگرچه یکی از آنها، برد حساس برابر دورتموند و گرفتن 3 امتیاز از رقیب اصلی تیم در لیگ بوده است. کان، صالح‌حمیدزیچ و روبرت هاینر، رییس باشگاه، این هفته بعد از باخت برابر مایتنس به رختکن رفتند تا با بازیکنان حرف بزنند، به این امید که روند فاجعه‌بار تیم تغییر کند.
برچسب ها: بایرن مونیخ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها