به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۰۰۴۱۸

هیجان لیگ برتر برای دو روز فراموش می‌شود!

هیجان لیگ برتر برای دو روز فراموش می‌شود!
گروه ورزشی:از امروز ذهن علاقه‌مندان به فوتبال درگیر 4 مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی می‌شود.به گزارش "ورزش‌ سه"، در فاصله سه هفته مانده تا اتمام رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و دوم، این مسابقات در اوج هیجان و استرس قرار گرفته است. سه تیم برای قهرمانی می‌جنگند، سه تیم برای رتبه چهارمی و سه تیم هم در پایین جدول برای بقا تلاش می‌کنند. البته که تیم‌ها و بازیکنان سایر بخش‌های جدول هم بی‌کار نخواهند نشست و برای کسب رتبه و جایگاه بهتری که موقعیت بهتری را برای عقد قرارداد فصل آینده آنها مهیا می‌کند، به میدان خواهند رفت.
 
با این حال از امروز که کنفرانس خبری دو دیدار مرحله یک چهارم نهایی میان پارس جنوبی جم و استقلال و هوادار و استقلال ملاثانی برگزار خواهد می‌شود، ذهن اهالی فوتبال به دیدارهای جام حذفی انتقال پیدا خواهد کرد. دو دیدار بعدی این مرحله نیز دو روز دیگر میان پرسپولیس با گل‌گهر سیرجان با پیکان و نساجی مازندران برگزار خواهد شد.البته این وقفه در مسابقات لیگ برتر می‌تواند فرصت خوبی برای ریکاوری تیم‌های نظیر سپاهان و مس کرمان، صنعت نفت آبادان و... باشد، که لیگ برتر را با تمام وجود برای رسیدن به اهدافی که دارند، دنبال می‌کنند.

نمودار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که نشان می‌دهد 8 تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی با شکست دادن چه حریفانی به این مرحله رسیده‌اند. استقلال و پرسپولیس به ترتیب با شکست ملوان و سپاهان به این مرحله راه پیدا کرده‌اند.
 
برچسب ها: جام حذفی ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها