به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۸ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۴۰۰۵۰۶
مقابل چشم کان و نویر

خشم توخل و خم کردن میله در تمرین بایرن!

خشم توخل و خم کردن میله در تمرین بایرن!
گروه ورزشی: بایرن مونیخ امروز یک تمرین تیمی پشت درهای بسته برگزار کرد اما روزنامه بیلد گزارشی از این تمرین مخفی باواریایی‌ها منتشر کرد که نشان می‌دهد تمرین این تیم با اتفاقات عجیب و غریبی همراه بوده است.
بلافاصله بعد از شروع تمرین توماس توخل در حال صحبت با دستیارانش زولت لوو و آرنو میشلز دیده شد و از زبان بدن و حالت چهره سرمربی بایرن مشخص بود که او به شدت تحت فشار قرار دارد و عصبانی است.
توخل خشم چند روزه را روی میله پلاستیکی خالی کرد!
عجیب‌ترین اتفاق تمرین بایرن درست در همین لحظات اتفاق افتاد. توماس توخل که در حال صحبت با کمک‌مربی‌های تیم بود، ناگهان یکی از میله‌های پلاستیکی‌ای را که در تمرین مورد استفاده قرار می‌گیرد برداشت. میله‌ای که پیش از آن دستیار او لوو به آن تکیه داده بود.

1857875
درحالی‌که توجه همه بازیکنان بایرن به توخل جلب شده بود، او در اقدامی عجیب دو بار سعی کرد میله پلاستیکی را با زانوی خود بشکند. میله زردرنگ اما قصد شکستن نداشت و دستیار توخل، میشلز، میله پلاستیکی خم‌شده را از دست او گرفت و به کناری انداخت. بعد از این صحنه به نظر می‌رسید عصبانیت توخل کم شده است.
علت خشم توخل چه بود؟
بیلد می‌گوید توماس توخل از عملکرد بازیکنان بایرن در یکی از تمرین‌ها ناراضی بوده و به همین علت عصبانی بود. در این تمرین بازیکنان بایرن در آرایش لوزی در زمینی کوچک سعی می‌کردند گروه رقیب را تحت فشار بگذارند. توخل چند بار در این تمرین دخالت کرد و سعی داشت اشتباهات بازیکنان را به آنها گوشزد کند، اما در نهایت کنترل اعصابش را از دست داد.
1857876
بر اساس این گزارش غرزنی‌های دائمی کینگزلی کومان و شکایت استانیسیچ درباره یک موقعیت آفساید و فریادهای توماس مولر بر سر او کافی بود که توخل از کوره در برود.
جالب اینجاست که اولیور کان، مدیرعامل بایرن، در کنار زمین نشسته بود و این تمرین را تماشا می‌کرد. بیلد تصاویری از او در زمان عصبانیت توخل منتشر کرده که نشان می‌دهد مدیرعامل بایرن بعد از دیدن عصبانیت سرمربی‌ تیم لبخند زده است.
1857877
1857878
این اتفاق یک روز بعد از آن رخ داد که اولی هوینس، رئیس افتخاری باشگاه، با حضور در همین زمین تمرین مکالمه‌ای طولانی و انفرادی با توماس توخل داشت.
برچسب ها: بایرن مونیخ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها