به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : ۴۰۰۷۱۲

کلوپ زخم یونایتد را تازه کرد: 7-0 در تاریخ می‌ماند!

کلوپ زخم یونایتد را تازه کرد: 7-0 در تاریخ می‌ماند!
گروه ورزشی: در فوتبال انگلیس رقابت سنتی بین لیورپول و منچستریونایتد یکی از سرسخت‌ترین رقابت‌ها به حساب می‌آید. به همین خاطر صحبت‌های اخیر یورگن کلوپ که با طعنه به شیاطین سرخ همراه بود احتمالا یونایتدها را عصبانی خواهد کرد.
به ویژه به این خاطر که کلوپ تصمیم گرفت برای هدف گرفتن شیاطین سرخ به موضوعی اشاره کند که زخم آن بر پیکر یونایتدها همچنان تازه است: شکست 7-0 مقابل لیورپول در فصل جاری.
1868552
کلوپ که ظاهرا همچنان از فکر کردن به آن پیروزی بزرگ لذت می‌برد گفت که پیروزی 7-0 لیورپول مقابل منچستریونایتد اتفاقی است که تا سال‌های سال از آن صحبت خواهد شد.
با اینکه یونایتد در دوران اریک تن‌هاخ پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشت اما همچنان در بازی‌های خارج از خانه مشکلاتی دارد. شاگردان کلوپ در آنفیلد باختی تاریخی به یونایتد تحمیل کردند و البته در این فصل منچسترسیتی هم در اتحاد موفق شد حریف همشهری را با باختی سنگین مواجه کند.
1868553
یورگن کلوپ در صحبت‌های خود با اشاره به آن بازی گفت: "همیشه فکر می‌کردم بعد از بازنشستگی وقت دارم به این فکر کنم که کدام پیروزی‌های تیمم ماندگار بوده ولی در این فصل حتی اگر تا آخر فصل کار خاص دیگری انجام ندهیم برای همیشه با پیروزی 7-0 ما مقابل یونایتد به خاطر آورده خواهد شد."
سرمربی لیورپول در ادامه گفت: "امیدوارم چند سال بعد که مردم به این روزها فکر می‌کنند بگویند آن سال، سالی بود که یونایتد را 7-0 بردیم. و البته می‌دانم که بعد از آن چیزهای زیبایی خواهند گفت و ما را به خوبی یاد می‌کنند. بعد از آن امیدوارم بگویند در نهایت هم توانستیم فلان سهمیه را بگیریم. هر چند حتی اگر این اتفاق نیفتد هم برای ما کافی است."
1868554
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها