به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۶ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب : ۴۰۲۱۹۳
لوکا مودریچ؛

تنها ابهام ترکیب رئال برای فینال کوپا‌ دل‌ ری

تنها ابهام ترکیب رئال برای فینال کوپا‌ دل‌ ری
گروه ورزشی: رئال مادرید امشب در فینال شماره 40 خود در کوپا دل ری به دنبال قهرمانی بیستم خود است و دیروز کارلو آنچلوتی تاکید کرد که بدون توجه به بازی حساس برابر سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، بهترین ترکیب را برای این فینال به زمین می‌فرستد. کارلتو گفت که در صورت قهرمانی قطعا آن را جشن خواهند گرفت و شب را نیز در شهر سویل (محل برگزاری فینال) خواهند ماند.
1871755
مارکا نوشته است که مربی ایتالیایی ترکیب اصلی خود را انتخاب کرده و رئال با این یازده نفر کار را شروع خواهد کرد: تیبو کورتوا، دنی کارواخال، ادر میلیتائو، آنتونیو رودیگر، ادواردو کاماوینگا، اورلین شوامنی، تونی کروس، فده والورده، رودریگو، کریم بنزما و وینیسیوس.
1857704
کارلتو اما ممکن است در لحظه آخر، لوکا مودریچ را جانشین شوامنی در ترکیب ثابت کند. ستاره کروات که مصدوم بود، توانست خود را به این بازی بزرگ برساند اما شاید حضور او در میدان ریسک زیادی به همراه داشته باشد. این تنها ابهام کارلو آنچلوتی برای ترکیب نهایی تیمش است. او در مورد عدم استفاده از داوید آلابا در ترکیب ثابت به جمع‌بندی نهایی رسیده و کاماوینگا باز هم دفاع چپ خواهد بود.

1871756
طبق گزارش مارکا، یازده بازیکن احتمالی اوساسونا در فینال به این شرح هستند: سرخیو هررا، روبن پنیا، آریدان، داوید گارسیا، خوان کروز؛ تورو، مونکایولا، موی گومز؛ چیمی آویلا، بودیمیر و عبده.
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها