به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۸ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۴۰۲۶۱۴

نارضایتی سیتی از داور پرتغالی بازی با رئال مادرید

نارضایتی سیتی از داور پرتغالی بازی با رئال مادرید
گروه ورزشی: رئال مادرید و منچسترسیتی سه‌شنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد. 
این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان هم با هم دیدار کردند و این رئال مادرید بود که موفق شد با یک پیروزی دراماتیک در دیدار برگشت راهی بازی فینال شود و با غلبه بر لیورپول جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
1872338

حالا شاگردان پپ گواردیولا امیدوار هستند که با حضور ارلینگ هالند و دیگر ستاره‌هایشان که در چند هفته اخیر نمایش درخشانی را ارائه کرده‌اند بتوانند انتقام باخت فصل گذشته را بگیرند و یک قدم دیگر به رؤیای فتح لیگ قهرمانان نزدیک شوند. 
یوفا دیروز اعلام کرد که آرتور سوارز دیاز، داور پرتغالی، قرار است قضاوت این دیدار حساس را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برعهده داشته باشد. 
1872888
این داور 43 ساله پیش از این سابقه سه قضاوت برای رئال مادرید را در کارنامه داشته که یک برد، یک تساوی و یک شکست را برای این تیم رقم زده است.
منچسترسیتی خاطره خوبی از این داور پرتغالی ندارد و انتخاب او حتی باعث نارضایتی در این باشگاه نیز شده است.
1872886
دیاز یازده اکتبر 2022، داور بازی دور گروهی کپنهاگن-منچسترسیتی بود و در پایان باعث خشم و عصبانیت بازیکنان و کادر فنی سیتی شد. او در دیداری که بدون گل تمام شد، یک گل سیتی را مردود اعلام کرد و یک بازیکن این تیم را نیز اخراج کرد.
در دقیقه 13 بازی رودری یک گل تماشایی به ثمر رساند، ولی دیاز پرتغالی پس از دخالت VAR و بازبینی صحنه گل را مردود اعلام کرد؛ چرا که معتقد بود ریاض محرز به کمک دست خود توپ را به دیاز رسانده بود.
در دقیقه 30 بازی نیز او سرخیو گومس از سیتی را اخراج کرد تا سیتیزن‌ها 60 دقیقه را 10 نفره به کار ادامه دهند. دیاز پس از آن دیگر برای سیتی داوری نکرده و باید دید فردا شب شرایط چگونه خواهد بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها