به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۳۰ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : ۴۰۴۷۹۲

بورنموث 0-1 منچستریونایتد: یکقدم تا چمپیونزلیگ

بورنموث 0-1 منچستریونایتد: یکقدم تا چمپیونزلیگ
گروه ورزشی: تیم‌های بورنموث و منچستریونایتد در چارچوب مسابقات هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس امشب به مصاف هم رفتند. در این بازی شیاطین سرخ با گل زودهنگام کاسمیرو به برتری 1-0 دست پیدا کردند.
منچستریونایتد برای گلزنی عجله داشت و پیش از اینکه دقیقه 10 فرا برسد توسط کاسمیرو به گل دست پیدا کرد. هافبک برزیلی یونایتد روی ارسال مستقیم کریستین اریکسن به محوطه جریمه، پس از اینکه مدافع حریف نتوانست توپ را دفع کند با ضربه قیچی برگردان تماشایی به اولین گلزن این بازی تبدیل شد.
1877760
1877762
آدام اسمیت پس از چند لمس توپ در محوطه جریمه یونایتد توپ را در اختیار اسمیت سولانکه قرار داد و ضربه خطرناک او در دقیقه 27 با شیرجه به موقع داوید دخیا دفع شد.

1877764
سولانکه در آخرین دقیقه از نیمه اول هم فرصت مجدد یافت تا دروازه یونایتد را تهدید کند اما ضربه سر او این بار روی ارسال اسمیت بر سقف دروازه تیم میهمان فرود آمد. نیمه اول با برتری شیاطین سرخ روی گل کاسمیرو پایان یافت.
دخیا با یک مهار دیگر نیمه دوم را آغاز کرد. در حالیکه 2 دقیقه از نیمه دوم سپری می‌شد دروازه‌بان اسپانیایی ضربه پای چپ دیوید بروکس در محوطه جریمه را دفع کرد و دروازه یونایتد را نجات داد.
در نیمه دوم که مانند 45 دقیقه نخست فرصت‌های گلزنی زیادی دیده نشد و دو تیم میل چندانی برای گلزنی نشان نمی‌دادند، نتو مانع از دریافت گل دوم یونایتد شد. ضربه کرنر برای میهمان توسط مدافعان دفع شد و برونو فرناندز با شوت سرضرب شانس گلزنی خود را امتحان کرد که دروازه‌بان برزیلی این توپ را به بیرون فرستاد.
1877761
کیفر مور با پاس پشت مدافعان در موقعیت تک به تک با دخیا قرار گرفت که خروج به موقع این دروازه‌بان موجب شد به خوبی ضربه زمینی او را دفع کند و سپس ویکتور لیندلوف با ضربه محکم توپ را از محوطه جریمه خارج کند.
عملکرد دخیا به عنوان برنده دستکش طلایی فصل لیگ برتر موجب شد تا با 69 امتیازی شدن به لطف پیروزی در این بازی، منچستریونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا چشم انتظار هفته پایانی بماند. بورنموث 39 امتیازی هم در رده چهاردهم قرار دارد.
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها