به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۲۸ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۴۱۰۶۶۷

در انتظار شکستن حسرت 207 روزه تیم ملی

در انتظار شکستن حسرت 207 روزه تیم ملی
گروه ورزشی: ایران اگرچه در مسابقات کافا فوتبالی هجومی را به نمایش گذاشته و در دو مسابقه مقابل افغانستان و قرقیزستان 11 گل به ثمر رسانده، اما یک اتفاق عجیب در مسابقات گذشته برای تیم ملی رخ داده که اهالی فوتبال امیدوار به پایان آن مقابل ازبکستان هستند.
سبک فوتبالی که امیر قلعه‌نویی در همه دوران مربیگری خود می‌پسندد، هجومی و منحصر به گل‌های زده زیاد است. در این شرایط احتمال اینکه تیم گل هایی نیز دریافت کند، وجود دارد. در چنین شرایطی تیم ملی با وجود فوتبال هجومی ای که ارائه می‌دهد، در بسته نگه داشتن دروازه به مشکل خورده است.
آخرین باری که تیم ملی ایران موفق شد در یک مسابقه دروازه‌اش را بسته نگه دارد، به بازی با ولز در جام جهانی برمی‌گردد. آن مسابقه در تاریخ 4 آذرماه 1401 برگزار شد و حالا تیم ملی مدت زیادی است که نتوانسته کلین شیت داشته باشد.
تیم ایران بعد از دیدار با ولز 5 بازی به ترتیب با آمریکا، روسیه، کنیا، افغانستان و قرقیزستان برگزار کرده که در تمام این بازی‌ها دروازه تیم ملی باز شده است. حالا ملی پوشان در بازی با ازبکستان که فینال تورنمنت کافا است امیدوارند طلسم 207 روزه را بشکنند و دروازه خود را بسته نگه دارند.
ازبکستان بدون تردید نسبت به دو حریف قبلی ایران در تورنمنت کافا حریف سرسخت‌تری است، اما ستاره‌های ایران برای استفاده از این بازی از لحاظ فنی نهایت بهره را خواهند برد و تمام تلاش خود را خواهند کرد تا با یک برد دیگر به کار خود در کافا خاتمه بدهند.
برچسب ها: تیم ملی ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها