به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۴۱۱۱۰۴

خشم آنچلوتی از رئال مادرید: قرار ما این نبود!

خشم آنچلوتی از رئال مادرید: قرار ما این نبود!
گروه ورزشی: انتظار می‌رفت که رئال مادرید با توجه به جدایی بازیکنانی چون کریم بنزما، مارکو آسنسیو و ادن هازارد فصل شلوغی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی داشته باشد. 

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که این باشگاه به دنبال تقویت این تیم است و قصد دارد بازیکنانی چونی هری کین، کای هاورتز، آلفونسو دیویس یا حتی کیلیان امباپه را به خدمت بگیرد. 

آنها همچنین خبر داده بودند که مدیران رئال به آنچلوتی اطمینان داده‌اند که جای خالی مهره‌هایی که جدا شده‌اند را پر خواهند کرد و خریدهایی متناسب با نیاز این تیم انجام می‌دهند. 

اما فلورنتینو پرز پس از جذب خوسلو در گفتگو با هواداران اظهار داشت که این آخرین خرید رئال است و روزنامه‌هایی مانند مارکا هم تایید کردند که شواهد نشان می‌دهد این باشگاه دیگر قصد خرید ندارد. 

حالا رلوو خبر داده که این موضوع به هیچ وجه برای آنچلوتی قابل قبول نیست و تنش بسیاری در رابطه این مربی با مدیران رئال به وجود آورده است، چرا که او منتظر عملی شده وعده مدیران رئال و جذب بازیکنان بزرگ در این تابستان بود تا شرایط سخت فصل گذشته تکرار نشود. 

این اتفاق و همچنین فاش شدن توافق نهایی او با تیم ملی برزیل برای سال آینده باعث شده که شرایط برای ادامه حضور او روی نیمکت سانتیاگو برنابئو مبهم شود و به نظر می‌رسد که رئال چند روز جنجالی را پیش رو دارد.
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها