به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۴۱۱۳۱۴

روز پرماجرای کنعانی در تاشکند با مدال تمام شد

روز پرماجرای کنعانی در تاشکند با مدال تمام شد
گروه ورزشی:مدافع تیم ملی در لحظات پایانی دیدار با ازبکستان جنجال‌ساز شد و در نهایت اما جشن قهرمانی خود را در کنار دیگر بازیکنان برگزار کرد.به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی زادگان که با حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشته، در مسیر دستیابی تیم ملی به قهرمانی جام کافا، نمایش موفقی از خود به جا گذاشت.

مدافع میانی اسبق پرسپولیس که این روزها نیز شایعات زیادی حول بازگشت وی به لیگ برتر ایران شکل گرفته، برابر ازبکستان نیز توانست نمایش دفاعی خوبی از خود به جا بگذارد و در نهایت تمجید کادرفنی را نیز در پی داشت. او اما به واسطه علاقه‌ای که به گلزنی دارد در دقایق پایانی در منطقه جریمه حریف حاضر شده بود و در شرایطی که اعتقاد به خطای پنالتی از سوی حریف روی خودش را داشت، به دلیل شدت اعتراض با کارت زرد داور روسی مواجه شد.

کنعانی زادگان که باورش نمی‌شد داور به واسطه اعتراض به خطای واضح مدافع ازبکستان او را سریعا با کارت زرد و در ادامه اخراج مواجه کند، مقاومت زیادی برای خروج از زمین داشت و در نهایت با مشایعت هم‌تیمی‌هایش راهی رختکن شد.مدافع تیم ملی اما در نهایت روز خوب فنی خود را علیرغم اخراج جنجالی‌اش با حضور روی سکوی قهرمانی و جشن دستیابی به عنوان تورنمنت کافا به پایان رساند و اکنون باید دید چه تصمیمی برای آینده فوتبالی خود در فصل آتی خواهد گرفت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها