به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۴۱۱۳۲۲

دوباره با ایران بازی کنیم همه چیز فرق می‌کند

دوباره با ایران بازی کنیم همه چیز فرق می‌کند
گروه ورزشی:دستیار سرمربی اسلوونیایی ازبکستان پس از شکست برابر ایران در نشست خبری صحبت‌های جالبی مطرح کرد.به گزارش "ورزش سه"، ولادو رادمانوویچ، دستیار سرمربی تیم ملی ازبکستان که در غیاب کاتانچ - غیبت به دلیل حمله عصبی دو روز قبل از بازی - هدایت ازبک ها در کنار زمین را بر عهده داشت، در نشست خبری پس از مسابقه برابر ایران در فینال کافا حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

رادمانوویچ در خصوص بازی گفت: بازی همان‌قدر که انتظار داشتیم سخت بود. علائم خستگی در بازیکنان احساس شد چون بازی‌های بیشتری انجام دادیم. در تبدیل موقعیت‌ها به گل ضعیف بودیم اما اگر باز هم با ایران روبرو شویم، بازی متفاوتی خواهد بود.
او در ادامه به این سوالات پاسخ داد که می‌خوانید؛
* آیا در طول مسابقات موفق به تشکیل تیم اصلی برای مسابقات بعدی شدید؟
- همان‌طور که می‌بینید چند بازیکن غایب بودند. به دلیل غیبت آشورماتوف و علیکولوف مجبور شدیم با نصرالله‌اف و عبدالله‌اف بازی کنیم.

* از سید دوم در مقدماتی جام جهانی قرار می‌گیریم. این چه تاثیری روی عملکرد تیم دارد؟
- البته اگر در سید اول جا می‌گرفتیم برای ما بهتر بود. می دانید ایران تیم ضعیفی نیست. به شما اطمینان می‌دهم اگر دوباره مقابل ایران بازی کنیم، بازی کاملا متفاوتی را شاهد خواهید بود.

* چرا فیض‌الله‌اف با وجود اینکه از نظر بدنی ضعیف‌تر از بقیه بود به میدان رفت؟
- وقتی چنین نتیجه‌ای وجود دارد، باید ریسک کرد. همان‌طور که می‌بینید به جای مدافعان میانی، بازیکنان هجومی را در زمین قرار دادیم.

* آیا بهتر نیست تیم ملی مقابل تیم‌های بزرگ آسیا بازی کند تا با تیم‌های قدرتمند سایر‌ قاره‌ها؟
- با نظر شما موافقم. اما بهتر است این سوال را از برگزارکنندگان بپرسید. در حال برنامه‌ریزی برای بازی دوستانه با آمریکا هستیم. در کل بازی مقابل حریفان قدرتمند برای ما مهم است.

* وقتی کاتانچ آمد، به بازی با سه مدافع روی آوردیم. آیا بعداً بخشی از طرح تاکتیکی اصلی ما خواهد بود؟
- در فوتبال طرح‌های مختلفی وجود دارد. همچنین تحلیل تاکتیک 352 به زمان زیادی نیاز دارد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها