به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۳ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۴۱۱۷۶۴

یک گزینه دیگر برای سرمربیگری پیکان

یک گزینه دیگر برای سرمربیگری پیکان
گروه ورزشی:یک گزینه دیگر به جمع گزینه‌های سرمربیگری تیم خودروساز پایتخت اضافه شد.به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پیکان در روزهای گذشته دستخوش اخبار زیادی بوده است. بعد از جدایی مجتبی حسینی و پیوستن این سرمربی به آلومینیوم اراک، مدیران پیکان برای جایگزینی او با مربیان زیادی به گفت و گو پرداختند.

در این خصوص گفته می‌شد حمید مطهری و وحید فاضلی دو گزینه نهایی خودروسازان هستند اما حالا شنیده می‌شود که مدیران باشگاه با یک گزینه دیگر هم به مذاکره پرداخته‌اند.امیدرضا روانخواه سرمربی جوان فوتبال که فصل گذشته در پارس جنوبی جم حضور داشت، گزینه جدید خودروسازان است. این سرمربی جوان که فقط 36 سال سن دارد، سابقه هدایت تیم هایی چون سپیدرود، نیروی زمین، بادران و ساپیا را نیز در کارنامه دارد.

روانخواه که پیش از این نیز با دیگر تیم خودروساز یعنی سایپا سابقه همکاری دارد، حالا یکی از گزینه های جذاب نیمکت پیکان به شمار می رود تا در صورت توافق با مدیران باشگاه، روی نیمکت این تیم بنشیند.روانخواه فصل قبل با پارس جنوبی و در دیدار جام حذفی برابر استقلال، عملکرد خوبی را از خود نشان داد و در وقت های اضافه مغلوب آبی پوشان شد. حالا او به یکی از گزینه های جدی پیکان تبدیل شده تا در چالشی بزرگ و جدی، هدایت این تیم لیگ برتری را برعهده بگیرد.

پیکانی‌ها از امروز تمرینات خود را بدون حضور سرمربی پیش می‌برند؛ گفته می‌شود ابراهیم شکوری قائم‌مقام این باشگاه به همراه برخی از مربیان آکادمی قصد دارند تمرینات را استارت بزنند و حالا باید دید در نهایت چه کسی هدایت خودروسازان را برعهده خواهد گرفت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها