به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۴۱۲۰۳۵

پیام روشن رئال مادرید: وینیسیوس تک ستاره ماست

پیام روشن رئال مادرید: وینیسیوس تک ستاره ماست
گروه ورزشی: وینیسیوس در چند فصل اخیر نقش مهمی را در موفقیت‌های رئال مادرید ایفا کرد و به مهره کلیدی کارلو آنچلوتی تبدیل شد. 

او در کنار کریم بنزما تجربیات بسیاری به دست آورد و توانست زوج موفقی را با این مهاجم فرانسوی شکل دهد که در قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان 2022 بسیار موثر بود. 

تصمیم بنزما برای ترک رئال مادرید و پیوستن به الاتحاد باعث شده که این بازیکن برزیلی به تک ستاره رئال مادرید تبدیل شود و این موضوع از اهمیت بسیاری برای مدیران این باشگاه برخوردار است. 

خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار مارکا و نزدیک به رئال مادرید، مدعی شده که مدیران این باشگاه قصد دارند این پیام را با وضوح و روشنی کامل به همه برسانند که وینیسیوس حالا تک ستاره رئال است و از جایگاه خاصی در این باشگاه برخوردار است. 

بعضی از رسانه‌های اروپایی پیش از این به این نکته اشاره کرده بودند که رئال مایل است کیلیان امباپه هم به خوبی به این موضوع واقف باشد و بداند که رفتار سال گذشته‌اش تبعاتی برای او به همراه خواهد داشت. 

گفته می‌شود که وینیسیوس قراردادش با رئال مادرید را هم در سال گذشته تمدید کرده و این باشگاه قصد دارد در روزهای آتی رسما از قرارداد جدید او رونمایی کند.
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها